Cink na avto
Moderatorji: moderator2, moderator
Cink na avto
Kaj bi bilo smiselno dat cink na avto da ne rjavi? Verjetno bi moral na vsaka vrata dat enga.. al obstaja kaj drugega? Ma vsi kolegi vozijo bolj ali manj nove avte in vse povrsti j... neki senzorji in popravljajo, iščejo napake pa nič ne najdejo.. skratka same frke. Jaz imam 15 let star avto in gre brez problemov, samo rja ga malo začenja. Zato ga ne prodam. Samo rjo moram porihtat. Rajši denar v barko vržem kot v nov avto. 
Re: Cink na avto
Če ni potopljeno v eletrolit zaščita z žrtvenimi anodami ne deluje.
Če se je kdo podil po elektru faksu cca 15 let nazaj, se spomni tiste predelane petke, ki je imela neke vrste aktivno zaščito ( isti princip kot mercatode), pa ni bilo vidit, da bi delovalo.
Skratka ideja za miljon dolarjev, če pogruntaš, sem prvi kupec.
Deluje pa če cel avto potopiš v cink (kje so časi, ko so bili avti vroče cinkani (Punto)), danes je količina cinka nanešena(galvanizirana) na karoserijo tako majhna, da se zgrožiš, VW je celo poplnoma ukinil cinkanje strehe...
Hvala na razumevanju
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4061
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Re: Cink na avto
To je debata brez konca in nevem zakaj vedno isto… kokr da ucasih so bli avti oh in sploh danes so pa zaendrek. In ta zgodba se ponavlja kar kdo pomni. Če govorimo o enem Povprečnem avtu iz 90-ih recimo je bil mejnik dobrega avta od slabega med 200-300.000km in recimo 15 let. Danes ni redkost da 20+ let stari avti imajo 400-500.000km in ponujajo več udobja in opreme. Čez 10 let se bo novejša generacija avtov imela priložnost dokazat da je še boljša. Ob vsem tem ne dajajte v nemar da današnji dizli praktično ne smrdijo več in poraba napram moči se je prepolovila. O ropotu niti besed ne bom zgubljal. Zdaj se lahko mirno po mestu vozim s cabrio avtom prez da me na križišču nekdo duši. Razen onih kao taboljših avtov ki jih je škoda dat u razhod. Treba je stopit korak nazaj in pogledat stvar od daleč. Danes se narod drkari sem in tja in dela kilometre in gužvo na cesti zato da gre po jogurt ker se mu ga je zluštal. Nakoncu je pa problem v slabem autu…
- Nikola T.
- Admiral
- Prispevkov: 5350
- Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
- Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin
- Kontakt:
Re: Cink na avto
V zadnjih desetih letih je šla avtomobilska industrija v popolnoma napačno smer in to je dejstvo. Klasičnim so nižali stroške na napačnem koncu (nevzdržljivi motorji) in si s tem zanesljivo rezali vejo, električne pa so čisto zavozili z smerjo razvoja v super zmogljive in težke terence. Popolnoma napačno in skregano z vsako logiko.
Rabil sem boljši avto za dolge poti. Kolega priznan mehanik mi je močno odsvetoval nakup mercedesa in še posebej BMWja. Tudi ostali proizvajalci so pričeli pretirano šparat in to zavestno na stvareh, ki znatno skrajšujejo življenjsko dobo vozil.
Zadnja leta so zelo pogoste okvare zaradi slabe vzdržljivosti motorjev. Mašina je po dobrih 100.000 km zanič. Lastniku je na Ljubljanski obvoznici zgorel nekaj mesecev star BMW višje serije, njegovi ženi pa samo nekaj mesecev razlike prav tako zgorel manjši BMW s klasičnim motorjem. Je bilo kar precej govora o tem.
Motorje so tako v MB kot BMW začeli delati z enoredno verigo za odmične gredi. Pri Mercedesu pa so jo celo namestili zadaj tako, da je potrebno vzeti motor ven za njeno zamenjavo!? Kako nespametna je bilo to šparanje pove, da so zaradi tega negativnega renomeja, ki so si ga ZAVESTNO sami skuhali izgubili ogromno število novih kupcev. Tako imaš sedaj na trgu cel kup rabljenih zelo lepih mercedesov CLS, ki jih nihče noče kupiti, ker redko motorji zdržijo preko 200.000km.
EU avtomobilska industrija naj čisto nič ne jokca, ker so si za težave definitivno krivi sami. In sedaj naj jih z dražjimi vozili zopet financira raja, ki bo zaradi teh kretenizmov (carine) morala plačevati dražje avtomobile iz Kitajske.
Rabil sem boljši avto za dolge poti. Kolega priznan mehanik mi je močno odsvetoval nakup mercedesa in še posebej BMWja. Tudi ostali proizvajalci so pričeli pretirano šparat in to zavestno na stvareh, ki znatno skrajšujejo življenjsko dobo vozil.
Zadnja leta so zelo pogoste okvare zaradi slabe vzdržljivosti motorjev. Mašina je po dobrih 100.000 km zanič. Lastniku je na Ljubljanski obvoznici zgorel nekaj mesecev star BMW višje serije, njegovi ženi pa samo nekaj mesecev razlike prav tako zgorel manjši BMW s klasičnim motorjem. Je bilo kar precej govora o tem.
Motorje so tako v MB kot BMW začeli delati z enoredno verigo za odmične gredi. Pri Mercedesu pa so jo celo namestili zadaj tako, da je potrebno vzeti motor ven za njeno zamenjavo!? Kako nespametna je bilo to šparanje pove, da so zaradi tega negativnega renomeja, ki so si ga ZAVESTNO sami skuhali izgubili ogromno število novih kupcev. Tako imaš sedaj na trgu cel kup rabljenih zelo lepih mercedesov CLS, ki jih nihče noče kupiti, ker redko motorji zdržijo preko 200.000km.
EU avtomobilska industrija naj čisto nič ne jokca, ker so si za težave definitivno krivi sami. In sedaj naj jih z dražjimi vozili zopet financira raja, ki bo zaradi teh kretenizmov (carine) morala plačevati dražje avtomobile iz Kitajske.
Re: Cink na avto
Krivi so politiki v Bruslju!
Proizvajalci ne bi delali avtov za 200.000 km, če ne bi računali na to, da jih bodo lastniki zamenjali z električnimi preden bodo prevozili te kilometre.
Carine za kitajske avte so seveda trapasta pogruntavščina ampak še bolj trapasto je pa to, da obubožana evropa uzakonja električne avte, pri katerih že v startu ne more konkurirat kitajcem. Ker nimajo kam z bulo so pač nabili carine, da se folk umiri.
Ko se najde dovolj močan politični junak, ki bo javno priznal, da je zeleni prehod totalna zabloda ne bo več treba carin, ker si bo večina kupila varčen avto z klasičnim motorjem.
In namesto da dajejo carine na kitajske avte naj raje nabijejo ekološki davek na njihove avte, če si upajo. Čajna namreč dela avte na osnovi premogove energije, čeprav se tudi nas tem forumu najdejo taki, ki pravijo da to ni res. Je res! Res je tudi, da gredo na obnovljive vire, ampak ne tako hitro kot na premog.
Musk in še enih par okrog njega so za male pare dol kupli evropo!
Proizvajalci ne bi delali avtov za 200.000 km, če ne bi računali na to, da jih bodo lastniki zamenjali z električnimi preden bodo prevozili te kilometre.
Carine za kitajske avte so seveda trapasta pogruntavščina ampak še bolj trapasto je pa to, da obubožana evropa uzakonja električne avte, pri katerih že v startu ne more konkurirat kitajcem. Ker nimajo kam z bulo so pač nabili carine, da se folk umiri.
Ko se najde dovolj močan politični junak, ki bo javno priznal, da je zeleni prehod totalna zabloda ne bo več treba carin, ker si bo večina kupila varčen avto z klasičnim motorjem.
In namesto da dajejo carine na kitajske avte naj raje nabijejo ekološki davek na njihove avte, če si upajo. Čajna namreč dela avte na osnovi premogove energije, čeprav se tudi nas tem forumu najdejo taki, ki pravijo da to ni res. Je res! Res je tudi, da gredo na obnovljive vire, ampak ne tako hitro kot na premog.
Musk in še enih par okrog njega so za male pare dol kupli evropo!
- Nikola T.
- Admiral
- Prispevkov: 5350
- Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
- Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin
- Kontakt:
Re: Cink na avto
SR 290 napisal/-a:Krivi so politiki v Bruslju!
Proizvajalci ne bi delali avtov za 200.000 km, če ne bi računali na to, da jih bodo lastniki zamenjali z električnimi preden bodo prevozili te kilometre....
Jaz te imam za čisto OK fanta, ampak tale je pa bosa na kubik. U qrcu so že avti izdelani po 2010, ko še ni bilo nobenega govora o zelenem prehodu.
Re: Cink na avto
Zato jaz mojega ne prodam. Je 2007 letnik in še vedno gre kot takrat ko sem ga kupil.
Barko je treba kupit starejšo od 1990 letnika, avto pa mlajši od 2010.
Barko je treba kupit starejšo od 1990 letnika, avto pa mlajši od 2010.
Re: Cink na avto
OK NT, na srečo je moj 2008
Ampak Škoda Karoq z katero se v glavnem trelakam sem in tja mi pa dobro služi čeprav ima čez 200.000 km in se mi zdi da je stara 6 al 7 let. Od hudih zadev je crknu izpuh in pečica za kabino se je zabila. Pa včasih kak senzor pove nekaj kar mu ne bi bilo treba. 
Drugače imaš pa gotovo bolj prav kot jaz v prejšnji trditvi.
Drugače imaš pa gotovo bolj prav kot jaz v prejšnji trditvi.
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4061
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Re: Cink na avto
Nikola tisto z enoredno verigo je tralala. Ravno sem jo menjal na svojem cayenne ker sem imel menjalnik dol in pri 290.000 je enoredna veriga v popolnoma istem stanju kot nova. VR6 3.6 motor. Vodila so kazala nekaj obrabe ampak nic kar bi bilo nevarno. Tudi slišalo se je ni. Pa ni edini primer.. je pa velikokrat pri dizlu težava veriga ker so vzmeti ventilov trše in je težje gnat. Treba se je sprijaznit da verige niso večne kot veliko uporabnikov misli. Na 200.000 če se jo menja je to normalno.
- Nikola T.
- Admiral
- Prispevkov: 5350
- Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
- Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin
- Kontakt:
Re: Cink na avto
Marcel no vidiš sam si povedal, najkasneje pri 200.000 je treba menjat verigo. Pa se zavedaš koliko stane tak servis, ko je potrebno za menjavo verige ven vzeti motor? Naj ti povem, da to stane od 15.000€ dalje, da ne govorim koliko to stane v Autokomercu (Sedaj se imenujejo Emil Strojan... al nekaj takega).
DEJSTVO je da se je potrebno avta, katerega motor ZNANO ZDRŽI le do 200.000km, znebiti prej!
NEUMEN pa bi bil tisti, ki bi tak avto kupil, saj je popravilo lahko celo dražje kot je vreden tak rabljen avto z le 200.000km!
DEJSTVO je da se je potrebno avta, katerega motor ZNANO ZDRŽI le do 200.000km, znebiti prej!
NEUMEN pa bi bil tisti, ki bi tak avto kupil, saj je popravilo lahko celo dražje kot je vreden tak rabljen avto z le 200.000km!
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4061
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Re: Cink na avto
Govoril sem nasplošno. Ampak vsi nimajo tak sistem da mora motor ali menjalnik ven. Sicer pa tudi zobati jermen je na 200.000 ali 5 let. Nekdo ki si sam zna popravit bo kupil tak avto. Sicer pa avto z 200.000 menda ja nebi vozil na pooblaščenca. Jaz ti lahko naredim za pol cene če tam uzamejo take dnarje 
Re: Cink na avto
Še moje izkušnje glede crkovanja stvari pri avtomobilih, Seat alhambra 2.0 bencin, letnik 1997, 3x crknila vžigalna tuljava, vsakih 80kkm, potem sem dal eno ki ni bila Telefunken in je bil mir. Crknila pumpa v tanku za bencin pri 300kkm. Potem je crknil gas servo in sem avto prodal za 1 euro pri 330kkm, 21 let. Pa kompresor klime, pa izparilnik pa en ventil pa ena cev.
Opel Zafira 1,8 bencin letnik 2010. Crknila vžigalna tuljava pri 100kkm. Sedaj ima 300kkm.
Opel vivaro 2018 (renault), 1,6 dizel. Pri 200kkm je crknil EGR ventil (imel luknjo), pa ena cev pri klimi. Za verigo v motorju piše da je lifetime. Bomo videli.
Opel Zafira 1,8 bencin letnik 2010. Crknila vžigalna tuljava pri 100kkm. Sedaj ima 300kkm.
Opel vivaro 2018 (renault), 1,6 dizel. Pri 200kkm je crknil EGR ventil (imel luknjo), pa ena cev pri klimi. Za verigo v motorju piše da je lifetime. Bomo videli.
__________________
lp
motorni
lp
motorni
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4061
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Re: Cink na avto
Ja je lifetime. Ko jo utrga je konec tega intervala 
Re: Cink na avto
Na biciklu morš menat na 2000 ketno.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov
