2t Yamaha 25/40 - izguba moči
Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator
2t Yamaha 25/40 - izguba moči
Dober dan vsem,
Imam problem z Italijansko Yamaho 25 KM letnik 92 . Kot vsi / večina Italijani je motor narejen na 40 KM.
Problem pa je sledeč:
Vžge brezhibno. Dokler se odvežemo in izplujemo se ravno "ogreje"...nabiješ po gasu in zglisira brez problema. Po cca 20 sekundah pa kot da ga zaduši in izgubi moč...obrati padejo ravno pod mejo glisiranja, oz.mogoče še malenkost manj. Daš motor izven prestave (ler/fola), počakaš minutko in spet ista zgodba. glisira in po 20 sec zgubi moč.
-3 karburatorje smo razmontirali in očistli, hlajenje zgleda dobro saj se ne pregreva in curek vode je odličen...tako da problemov z impelerjem verjetno ni.
-Probali smo tudi na roko pumpat gorivo...mimo pumpe goriva direktno v karburatorje in ista zgodba.
- svečke so v redu
- čok ali zauh je bil prvotno elektronski, so ga pa zaradi problemov predelal na ročnega
Čisto možno je da je problem tako banalen da ga ne vidimo. Ne vem...dobiva ukaz kot da je brez olja, brez bencina, brez zraka, brez ne vem česa...
Malenkost sumljivo pa nam je to, da ko čoln privežemo, motor ugasnemo in dvignemo iz vode se še kar nekaj časa malenkost kadi (bel dimček / para - nevem) iz avspuha in vsisa vode na peti.
Ima kdo kako idejo ali zamisel kaj in kako bi še lahko poskusili.
Že v naprej hvala, Luka
Imam problem z Italijansko Yamaho 25 KM letnik 92 . Kot vsi / večina Italijani je motor narejen na 40 KM.
Problem pa je sledeč:
Vžge brezhibno. Dokler se odvežemo in izplujemo se ravno "ogreje"...nabiješ po gasu in zglisira brez problema. Po cca 20 sekundah pa kot da ga zaduši in izgubi moč...obrati padejo ravno pod mejo glisiranja, oz.mogoče še malenkost manj. Daš motor izven prestave (ler/fola), počakaš minutko in spet ista zgodba. glisira in po 20 sec zgubi moč.
-3 karburatorje smo razmontirali in očistli, hlajenje zgleda dobro saj se ne pregreva in curek vode je odličen...tako da problemov z impelerjem verjetno ni.
-Probali smo tudi na roko pumpat gorivo...mimo pumpe goriva direktno v karburatorje in ista zgodba.
- svečke so v redu
- čok ali zauh je bil prvotno elektronski, so ga pa zaradi problemov predelal na ročnega
Čisto možno je da je problem tako banalen da ga ne vidimo. Ne vem...dobiva ukaz kot da je brez olja, brez bencina, brez zraka, brez ne vem česa...
Malenkost sumljivo pa nam je to, da ko čoln privežemo, motor ugasnemo in dvignemo iz vode se še kar nekaj časa malenkost kadi (bel dimček / para - nevem) iz avspuha in vsisa vode na peti.
Ima kdo kako idejo ali zamisel kaj in kako bi še lahko poskusili.
Že v naprej hvala, Luka
No, termostata ne moreš odklopiti, ker deluje čisto mehansko. Verjetno ste odklopili senzor temperature, kateri odklopi delovanje enega cilindra. Ta pa verjetno deluje, zato ti padejo obrati. Verjetno je tudi delovanje motorja bistveno drugače, bolj trese, pod nizkimi obrati ne dela,....
Kot ti je že napisal MARE C preveri termostat. Preveriš pa ga tako, da ga daš v vročo vodo in vidiš ali se bo odprl. Pa verjetno imaš tudi polno oblog po stenah motorja.
Najprej stori to, potem pa gremo naprej.
LP Klemen
Kot ti je že napisal MARE C preveri termostat. Preveriš pa ga tako, da ga daš v vročo vodo in vidiš ali se bo odprl. Pa verjetno imaš tudi polno oblog po stenah motorja.
Najprej stori to, potem pa gremo naprej.
LP Klemen
Uglavnem, smo pogledali termostat in je res fuč.
Smo pa nardili en krog brez njega, pa se je zgodilo isto, cca 20 sekund in izgubi moč. Je možno da brez njega motor tudi izgubi moč...kaj pa vem, da se ne ogreje na delovno temperaturo pa ga zato elektronika blokira ???
No, vseeno moremo počakat ponedeljek da kupimo novega pa bomo vidli...ampak ne vem, po mojem je vzrok kje drugje...nažalost.
Še kaka ideja mogoče ?
Kako pa je kaj elektronika na teh motorjih ? Zna ona zajebavat ?
Smo pa nardili en krog brez njega, pa se je zgodilo isto, cca 20 sekund in izgubi moč. Je možno da brez njega motor tudi izgubi moč...kaj pa vem, da se ne ogreje na delovno temperaturo pa ga zato elektronika blokira ???
No, vseeno moremo počakat ponedeljek da kupimo novega pa bomo vidli...ampak ne vem, po mojem je vzrok kje drugje...nažalost.
Še kaka ideja mogoče ?
Kako pa je kaj elektronika na teh motorjih ? Zna ona zajebavat ?
Bom uprašal jutri našega "stručkota" če je to pregledal.
Samo, če bi dodajal premalo olja bi motor zaribal, če preveč pa bi kadil in pacal svečke. Ni pa se zgodilo nič od tega, svečke so super, kadi pa dokler je mrzel pod čokom...
Al je to preko kakega "varnostnega sistema" speljano da motorju samodejno zmanjša obrate ?
Samo, če bi dodajal premalo olja bi motor zaribal, če preveč pa bi kadil in pacal svečke. Ni pa se zgodilo nič od tega, svečke so super, kadi pa dokler je mrzel pod čokom...
Al je to preko kakega "varnostnega sistema" speljano da motorju samodejno zmanjša obrate ?
ja enega poznam ko se mu je snela cevka za dovod olja in je samo izklapljalo cilindre.
Po pisanem sodeč deluje kot da ti izklopi cilinder.
meni se je to letos zgodilo 4x samo mi je crknila svečka, zamenjal in je delalo naprej.
Pa imate siguno dobre svečke, lahko da je z njimi kaj, da se preveč segrejejo in kao ne dela se ohladi začne delati in tako dalje.
kaj pa če ga turirate v leru na 4000 20 sekund kaj se zgodi?
LP
Po pisanem sodeč deluje kot da ti izklopi cilinder.
meni se je to letos zgodilo 4x samo mi je crknila svečka, zamenjal in je delalo naprej.
Pa imate siguno dobre svečke, lahko da je z njimi kaj, da se preveč segrejejo in kao ne dela se ohladi začne delati in tako dalje.
kaj pa če ga turirate v leru na 4000 20 sekund kaj se zgodi?
LP
Ja, to za olje sem tudi že slišal, samo nam je šlo iz glave da bi preverli...bo prva stvar jutri.
Kar se svečk tiče pa tudi, nismo niti probali v leru na polne obrate nabit motor. Bomo takoj jutri. Svečke pa so oz. zgledajo uredu.
Kar bi znalo bit je to da je ta ki je menjal svečke pred nami da jih je dal noter za 25 KM, dejansko pa jih imamo 40 KM...tu bi znalo biti pregrevanje....dejmo rečt. Pa kaj ma kdo info kake svečke morajo pridet v 25 konjsko Yamaho našponano na 40 konjev....hmm, ta teorija mi je kr všeč...še posebej cenovno
)).
Javim stanje...
Kar se svečk tiče pa tudi, nismo niti probali v leru na polne obrate nabit motor. Bomo takoj jutri. Svečke pa so oz. zgledajo uredu.
Kar bi znalo bit je to da je ta ki je menjal svečke pred nami da jih je dal noter za 25 KM, dejansko pa jih imamo 40 KM...tu bi znalo biti pregrevanje....dejmo rečt. Pa kaj ma kdo info kake svečke morajo pridet v 25 konjsko Yamaho našponano na 40 konjev....hmm, ta teorija mi je kr všeč...še posebej cenovno
Javim stanje...
Ja ne, sem malo razmišljal...motor je baje delal normalo, tako da svečke so vrjetno prave, če je kaj za verjet prejšnjemu lastniku...ma je znanec, tako da skoraj dvomim da bi nategoval...ali pač.
Predno smo mi čoln in motor kupli je le ta stal skoraj pol leta na privezu...brez bit kaj dosti koriščen, če sploh kaj...
Ma kaj pa naredi ta senzor za olje, ker na zadnji strani motorja sveti zelena lučka, kot da je z njim vse o.k.
Predno smo mi čoln in motor kupli je le ta stal skoraj pol leta na privezu...brez bit kaj dosti koriščen, če sploh kaj...
Ma kaj pa naredi ta senzor za olje, ker na zadnji strani motorja sveti zelena lučka, kot da je z njim vse o.k.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 17 gostov
