Konzerviranje outboarda brez pete?
Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator
Konzerviranje outboarda brez pete?
Torej imam naslednji problemček. Kot nekateri veste, so mi konec avgusta "gepnili" nogo z moje Yamahce F100 in zaenkrat še nimam druge... In vprašanje kdaj jo bom imel, ker se rabljene ne valjajo za vsakim vogalom. Motor bi pa rad nekako konzerviral. V smislu laufanja, da se odprejo termostati => da vodo potegne skozi cel hladilni sistem in konzervacijskega spraya. Motorja v takem stanju verjetno ni najbolj pametno laufat, čeprav je priklopljen na vodo in je cev do vodne črpalke zamašena, da se lahko ustvari nek pretok skozi motor. Ali pač?
Hvala v naprej in lp
Hvala v naprej in lp
Ja sej ga jaz tud ne... Sam a veš kako je: Bolje ispasti glup nego iz aviona... Raje vprašam, kot da je potem neka bedarija oz. caka, ki sem jo spregledal.
Ah zamašena je bila pa diza od kontrolnega curka in ni šprical. To sem zdajle zrihtal.
"U međuvremenu" mi ni dalo mira in sem ga še zagnal, da vidim na hiter
. Če je šlauh na ful odprt, se elektronika pritožuje, da je preveč pritiska zgleda. In piska. Potem sem ventil malo priprl in je normalno laufal brez pritožb. Nisem pa dolgo laufal, preden mi en 100% potrdi, da je to okidoki.
Ah zamašena je bila pa diza od kontrolnega curka in ni šprical. To sem zdajle zrihtal.
"U međuvremenu" mi ni dalo mira in sem ga še zagnal, da vidim na hiter
@mamaMicka: to sem že zrihtal., hvala. Bi mogoče namignil še to, da tistle navoj ni 3/4 cole ampak nek drugi. 3/4, je šel not za ene 2 obrata, potem mi je pa začel dopovedovat, da ne bo pametno, če forsiram naprej... Situacijo sem na brzino rešil tako, da sem tisti mesing nastavek, ki ima na eni strani 3/4 zunanji navoj in na drugi gardena moški priključek. Pobral na stružnici, na samo 1,5 obrata. Tolerance navojev so dopuščale privitje tega DIY adapterja brez škode, za plastični del na motorju. Ni pa to ravno dobra rešitev, zato bom v kratkem nabavil še tak adapter kot mi ga priporočaš.
@kasaudio
S "štilom" od čopiča, da mi tam voda ne beži ven...
Mogoče je beseda zamašena malo zmede naredila.
Kar se tiče pa dovajanja vode v motor in preplakovanja, mi je ata Rožej svetoval, naj "šlauh" nabijem na cev, ki vertikalno prihaja po notranjosti noge do pumpe oz. kovinska cev po kateri pumpa pošilja vodo v motor. Glede prevelikega tlaka vodovoda naj ne bi bil problem, ker ima motor nek "überdruck" ventil in kar je viška mimo teče. In motor lahko laufam tistih parm minut v prostem teku, da odpre termostat.
čeprav je priklopljen na vodo in je cev do vodne črpalke zamašena,..
@kasaudio
Kako to, da je bila zamašena? In s čim?
S "štilom" od čopiča, da mi tam voda ne beži ven...
Kar se tiče pa dovajanja vode v motor in preplakovanja, mi je ata Rožej svetoval, naj "šlauh" nabijem na cev, ki vertikalno prihaja po notranjosti noge do pumpe oz. kovinska cev po kateri pumpa pošilja vodo v motor. Glede prevelikega tlaka vodovoda naj ne bi bil problem, ker ima motor nek "überdruck" ventil in kar je viška mimo teče. In motor lahko laufam tistih parm minut v prostem teku, da odpre termostat.
Nazadnje spremenil Gorki, dne So Okt 05, 2013 07:42, skupaj popravljeno 3 krat.
Sicer ni mi jasno, kaj točno so ti ukradli. Če so komplet peto, so verjetno tudi cevko, katera dovaja hladno vodo v motor.
Drugače pa ga po moje lahko splakneš tudi pri termostatu, s tem da ga moraš prej odstraniti. Ampak motorja ne laufaš, probaš kakšen iztok zamašiti, da se nabere voda v motorju in nato spustiš. Jaz sem tako očistil vodni kamen v hladilnem sistemu.
pa mal konzervacijskega spreja v valje, trikrat obrneš (brez svečk) in to je to.
Drugače pa jaz že par let ne delam konzervacije v motorju pa je vse OK.
Drugače pa ga po moje lahko splakneš tudi pri termostatu, s tem da ga moraš prej odstraniti. Ampak motorja ne laufaš, probaš kakšen iztok zamašiti, da se nabere voda v motorju in nato spustiš. Jaz sem tako očistil vodni kamen v hladilnem sistemu.
pa mal konzervacijskega spreja v valje, trikrat obrneš (brez svečk) in to je to.
Drugače pa jaz že par let ne delam konzervacije v motorju pa je vse OK.
16% solno kislino. Nalil kislino in nato takoj obilno splaknil z veliko količino vode. Postopek ponovil 3x. nato zamenjal impeler. To sem delal pred štirimi leti, še danes je vse OK.
Mislim, da bi danes uporabil fosforno kislino, katera je bistveno manj agresivna do ostalih stvari.
V hladilnem sistemu sem imel zelo velike obloge vodnega kamna, katere so se luščile in zapirale hladilni sistem.
Preventivno tega ne bi počel.
lp Klemen
Mislim, da bi danes uporabil fosforno kislino, katera je bistveno manj agresivna do ostalih stvari.
V hladilnem sistemu sem imel zelo velike obloge vodnega kamna, katere so se luščile in zapirale hladilni sistem.
Preventivno tega ne bi počel.
lp Klemen
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 14 gostov
