Yamaha F80 - povečanje moči

Vse o popravilu plovil, motorjev in opreme na plovilih, tehnični nasveti

Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator

Daki

OdgovorNapisal/-a Daki » Če Jul 30, 2015 10:51

Tako je. Pri predelavi iz F50 na F60 odstraniš ploščico na čistilcu zraka, pri F80 ga pa moraš zamenjati.
polanc
Admiral
Prispevkov: 9411
Pridružen: Če Dec 04, 2008 21:00
Kraj: sevnica

OdgovorNapisal/-a polanc » Če Jul 30, 2015 18:58

Če zamenjaš filter imaš iz 80 100 kojnu,če pa ga odstraniš in dize z nula osndest svedrom povrtaš jih imaš pa 115 do 130 odvisn kolk ti sveder opleta
weta
Admiral
Prispevkov: 1201
Pridružen: Po Nov 05, 2007 13:05

OdgovorNapisal/-a weta » Če Jul 30, 2015 20:43

Polanc, saj lahko debelejsi sveder vzameš, da ti drobnega ni treba postrani brusit.
Malo resnosti......da bi filter zraka vplival na 25% prirastek moči je malce optimistična varianta.....bo še kaj drugega za zamenjat, če je že vse drugo enako.
Glede filtra zraka....lmoj stari mercury ga sploh ni imel...pa jimal 20 konjev na 360 kubikov....kaj, če bi imel žensko zokno gor bi imel 15 konjev?

Tudi tomos 10 in 18 sta bila prqktično enaka.....caka pa je bila v pretočnem kanalu v cilindru...si moral praktično cel motor menjat, če si hotel imet 18 konjev.

Gledano strogo z ekonomske računice proizvajlca.....skoraj prepričean sem, da bo motor zadušil na način, da ga bo domači mojster s težavo odprl...saj ste že napisali, da je razlika 1300€... , je čisto utopično, da je samo filter zraka za zamenjat
polanc
Admiral
Prispevkov: 9411
Pridružen: Če Dec 04, 2008 21:00
Kraj: sevnica

OdgovorNapisal/-a polanc » Če Jul 30, 2015 21:47

Točno tko,zato sem se pa zgoraj šelil
Daki

OdgovorNapisal/-a Daki » Če Jul 30, 2015 23:50

Se strinjam. Samo potem pa povejte kaj je še potrebno zamenjati. Sam sem pregledal vse kataloške številke, pa je vse enako. Pa odpreš lahko samo tiste motorje, ki imajo enako kubikov.
Matic1
Kapitan
Prispevkov: 181
Pridružen: Sr Maj 23, 2012 08:42

OdgovorNapisal/-a Matic1 » Pe Jul 31, 2015 08:06

Zanimivo koliko je govora o povečanjih iz 5 na 6, iz 10 na 15 iz 40 na 60 itd,....ko kupuješ se vse "baje da", "kolega od strica brata je to naredu in špila" ,..... ampak ko se spraviš pa to res delat pa ta problem, un problem,...kar naenkrat ni več nobenga ki je to naredil, "je na dopustu, ni dosegljiv, je prodal ta motor".....ma ni vredno živcev, posebno pri rabljenem kjer 60 stane isto kot 40,...
waterski
Poročnik bojne ladje
Prispevkov: 83
Pridružen: Sr Jul 17, 2013 15:59

povečanje moči

OdgovorNapisal/-a waterski » Pe Jul 31, 2015 08:12

Pri povečanju moči ne smeš pozabiti na menjavo nalepk, da je izkušnaj bolj realistična.
Uporabniški avatar
elbarto
Admiral
Prispevkov: 743
Pridružen: Ne Jul 26, 2009 13:50

OdgovorNapisal/-a elbarto » Pe Jul 31, 2015 09:47

pri mojem ( cestnem) motorju sem z prekinitvijo ene žice iz snopa ki vodi v ecu iz 118 dobil 128 konjev...
Ne vidim razloga, zakaj tudi navtični motorji ne bi imeli dvojnega mapinga v ecuju, nekako mu je treba samo povedati, kateri režim dela naj uporabi.
Ali je to z več pretoka zraka, ki ga nato luftmasemesser zaznava, ali kako drugače, je samo tehnična izvedba.
Dejstvo pa je, da se da.

LP!
Uporabniški avatar
evovii
Admiral
Prispevkov: 2761
Pridružen: Sr Nov 14, 2007 14:30

OdgovorNapisal/-a evovii » Pe Jul 31, 2015 09:53

Par izkušenj iz prakse- kot mulci k smo frizirali APN je in pa ATX pa BTXe. Uglavnem največkrat smo zamenjali original bate z L batom, jih po možnosti še malo skrajšali (ali naredili lunco) in znotraj pobrali, da je bil čim lažji. Je pa to kar dost zajebano, kajti če si pretiraval pol ti je zalival pa ni nič delalo. Al si pa celo dal prvo brušenje pa mal večji L bat. Sam pol je pa spet bla veselica, ker je blo treba menjat še blajarco ker original ni zdržala, itd itd... Potem pa večanje kanalov pa poliranje in menjava filtra. Sama menjava filtra je običajno pomenila večjo glasnost in pa morda malo več moči ampak na koncu si zaradi tega ker je bolj ropotoal meu filing da bl leti :D

Uglavnem vse živo smo predelovali na koncu je bla najboljš rešitev, da si kupil od elektronika mašino pa jo ruknu na ATXa pa je šlo k svina :twisted: Tam do ene 120-130 km/h končne.
Veter v laseh, travarca v zobeh ;)
Uporabniški avatar
Marjan Tomki
Admiral
Prispevkov: 6225
Pridružen: Sr Nov 03, 2010 21:30
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Marjan Tomki » Pe Jul 31, 2015 10:51

Pa dellorto vplinjač namesto bingsa pa menjalnik od D5 special pa... Prej max 40 km/h (bilo treba odpiliti vlit vložek za omejitev pretoka zraka mislim da na cilindru) potem 90 km/h s 'kramparcami' izven cest.

Če odšteješ, da se je kdo pri tem kaj naučil, se ne splača.

Če šteješ, da se iz samo knjige ne moreš naučiti tega, kar se naučiš, ko kaj delaš, in da se za oceno 'napiflaš', da ti pa spremenjen motorček dela kot treba, pa moraš razumeti - in če potem postaneš motiviran razumeti, pa se večkrat splača.
Correct me if I am wrong, please.

Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
SR 290
Admiral
Prispevkov: 4833
Pridružen: Če Avg 02, 2012 17:40

OdgovorNapisal/-a SR 290 » Pe Jul 31, 2015 11:21

@Evovi in Marjan Tomki;

:D Vzameš uplinjač od petke, L bat in potem se močno in na prav način poigraš z kanali v cilindru. Zelo malo gor-dol, močno pa levo-desno. Najbolj usekaš po izpušnem kanalu, pretočni so skoraj že dovolj veliki, le resonanci jih prilagodiš. V glavo navariš nekaj malega aluminija in to potem prerezkaš v malce drugačno oblikovan izgorevalni prostor, malenkost je treba odrezat bata z spodnje strani, dodat Lipnikov izpuh in APN 4 leti merjeno z lasersko pištolo 105 km/h, če je hladen in suh zrak tudi 10 km/h več in dolgo drži, le pravo olje moraš not vlivat. Brat je kupoval enega zelenega dragega ko pes v Pliberku. Probleme je imel edino pri temperaturah pod 15 oC in v suhem zraku, ker mu je takrat rad zmrznil uplinjač. Tudi na šobo za gorivo je bil precej občutljiv in v eni posodici jih je imel vedno na voljo za vsako vreme, ker jih je skoraj dnevno menjaval. Ampak letelo je ko svinja in uplinjač se je še bolj drl od izpuha. Na 500 m si točno slišal kdaj bo prijela resonanca in bo zacivilil.
Aja, tudi dolžino cevi med uplinjačem in batom je treba dat pravo, da se ujameta z izpuhom.

Povečanje kubature, in lajšanje bata navadno pripelje do tresljajev-uničena "blajarica" in ribanja motorja.
waterski
Poročnik bojne ladje
Prispevkov: 83
Pridružen: Sr Jul 17, 2013 15:59

Waterski

OdgovorNapisal/-a waterski » Pe Jul 31, 2015 11:48

Tomos APN6 po "frzenkanju".
Cinder bi bil lahko od 15-ke.
https://www.youtube.com/watch?v=RDLHb2-Gc1k
Uporabniški avatar
evovii
Admiral
Prispevkov: 2761
Pridružen: Sr Nov 14, 2007 14:30

OdgovorNapisal/-a evovii » Pe Jul 31, 2015 12:29

Oja to so bli cajti.... Skoz sam šraufal pa navijal dokler nisi kaj zajebu pa ni šlo več nikamor :)
Veter v laseh, travarca v zobeh ;)
weta
Admiral
Prispevkov: 1201
Pridružen: Po Nov 05, 2007 13:05

OdgovorNapisal/-a weta » Pe Jul 31, 2015 12:56

Dajmo raje kaj zdefinirat glede štiritektne yamahe in pustimo tomosakije v nostalgiji. Kot je eden prej omenil je lahko res samo kak konektor drugačen na ecuju z. Z žico več ali manj. Me je spomnilo na par let nazaj, ko mi je crknil pomivalc....sem imel najdražjega v seriji.....pride serviser pa reče, da ima celotna serija enako elektroniko, le na ohišju stroja je različno lukenj, kar pomeni, da ima najdrazji več gumbov v uporabi, cenejši pa manj... tako da zna biti pri tej yamahi tudi sam kaka taka fora s kako zico, če je že serijska številka ecuja enaka...samo je treba najti mojstra, ki bi se poglobil v zadevo oz. Primerjati oba motorja 80 in 100 km in iskati razlike.
Uporabniški avatar
Roberth1
Admiral
Prispevkov: 2053
Pridružen: Po Avg 15, 2011 20:32
Kraj: Kranj - Vraniči - Červar

OdgovorNapisal/-a Roberth1 » Pe Jul 31, 2015 13:02

evovii napisal/-a:Oja to so bli cajti.... Skoz sam šraufal pa navijal dokler nisi kaj zajebu pa ni šlo več nikamor :)


Ja pa s stojnimi vijaki M7 uničil navoje v bloku. Imel celo garnituro batov in cilindrov (od 38 do 42,5) in jih menjal skoraj dnevno (+ sprednji in zadnji zobnik).
BING 18 od petke in kolenček dolžine cca 25mm, pretočne je bilo dobro pustiti, kar pri miru. Lamo cilinder (in predelave bloka),..... E90 sprednje vilice, zavore, zadnji amortizerji ....in je 4-ka letela

V svet motoroznanstva smo prišli izkustveno in zato smo marsikaj razumeli.
Danes je pridobitev izpita za brenclne skoraj enaka izpitu B kat (tudi stroškovno). Tako tudi 80% mularije ne gre delat tega izpita. Znanje, ki bi ga pridobili po tej poti ne more nadomestiti nobena šola.

Na temo.

Restriktorji niso nujno na sesalni strani. Lahko je tudi na izpuhu. Še tam naj se preveri kataloške.
https://vodovod-rh.si/

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov