Servis avtopilota ST1000 ST2000
Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator
- 1stofficer
- Admiral
- Prispevkov: 3150
- Pridružen: Sr Maj 30, 2018 13:14
Re: Servis avtopilota ST1000 ST2000
hvala obema!
Š čim bi pa namazal mehanizem?
Vodoodporna mast? WD 40?
Š čim bi pa namazal mehanizem?
Vodoodporna mast? WD 40?
- Nikola T.
- Admiral
- Prispevkov: 5349
- Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
- Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin
- Kontakt:
Re: Servis avtopilota ST1000 ST2000
Namaže se lahko samo gred. Okoli jermenov in motorčka se ne sme mazati!
Mehanizem se NAJBOLJE namaže:
- s sprejem Krown KL-73 "gostejši - extreme duty". Dobi se ga v Mavrici.
- s kolesarsko mastjo za ležaje srednje gostote
Le v skrajni sili:
- z vodoodporno mastjo, ker je pregosta in jo vreteno odrine namesto, da bi podmazalo najbolj obremenjen del v notranjosti.
- motorno olje recimo 15W40. Je preveč tekoče in ga razmeče, večkrat mehanizem namaži in obriši odvečno olje. Ponovi, dokler ni namazano v notranjosti.
NIKOLI ne mazati:
- WD40 je predvsem čistilo in le kratkotrajno mazivo in ni dovolj gosto za vreteno, zato se ga uporabi SAMO ZA ČIŠČENJE GREDI IN VRETENA nato pa namaži s prej opisanimi mazivi.
Mehanizem se NAJBOLJE namaže:
- s sprejem Krown KL-73 "gostejši - extreme duty". Dobi se ga v Mavrici.
- s kolesarsko mastjo za ležaje srednje gostote
Le v skrajni sili:
- z vodoodporno mastjo, ker je pregosta in jo vreteno odrine namesto, da bi podmazalo najbolj obremenjen del v notranjosti.
- motorno olje recimo 15W40. Je preveč tekoče in ga razmeče, večkrat mehanizem namaži in obriši odvečno olje. Ponovi, dokler ni namazano v notranjosti.
NIKOLI ne mazati:
- WD40 je predvsem čistilo in le kratkotrajno mazivo in ni dovolj gosto za vreteno, zato se ga uporabi SAMO ZA ČIŠČENJE GREDI IN VRETENA nato pa namaži s prej opisanimi mazivi.
- 1stofficer
- Admiral
- Prispevkov: 3150
- Pridružen: Sr Maj 30, 2018 13:14
Re: Servis avtopilota ST1000 ST2000
Kul, hvala !
Re: Servis avtopilota ST1000 ST2000
motorni napisal/-a:AndrejC, motor je RS555SH, TALE, tako da ga bom naročil in počakal, da pride. Dobi se tudi komplet krtačk za dobrih 4 eur.
Ja, nima smisla niti pomislit, da bi menjaval krtačke
LP, Andrej
Re: Servis avtopilota ST1000 ST2000
Bom še ugotavljal, ali je bolj enostavno zamenjati krtačke ali zvleči dol zobnik in ga natakniti na nov motor.
__________________
lp
motorni
lp
motorni
Re: Servis avtopilota ST1000 ST2000
motorni napisal/-a:Bom še ugotavljal, ali je bolj enostavno zamenjati krtačke ali zvleči dol zobnik in ga natakniti na nov motor.
Bolj smiselno bi bilo prestaviti zobnik. Na starem motorčku je najbrž tudi kolektor obrabljen (odvisno...) in samo zamenjava krtačk bo dolgoročna rešitev.
LP, Andrej
Re: Servis avtopilota ST1000 ST2000
Kakšna ideja kako potegniti dol aluminijast zobnik, nabit na jekleno gred?
__________________
lp
motorni
lp
motorni
Re: Servis avtopilota ST1000 ST2000
motorni napisal/-a:Kakšna ideja kako potegniti dol aluminijast zobnik, nabit na jekleno gred?
Samo ideja: jermen je najbrž standarden (so kakšni podatki na njem?) in bi se morda lahko dobilo novo jermenico, če se stara poškoduje pri snemanju s starega motorčka.
LP, Andrej
Re: Servis avtopilota ST1000 ST2000
Aluminij ima precej večji raztezek ko jeklo...pomen da daš motor v pečico na 200 stopinj,zobnik se bo raztegnu in bos cuknu akso ven upam.
Re: Servis avtopilota ST1000 ST2000
polanc napisal/-a:Aluminij ima precej večji raztezek ko jeklo...pomen da daš motor v pečico na 200 stopinj,zobnik se bo raztegnu in bos cuknu akso ven upam.
Jaz bi tud pogrel, sam…. A bo motor prenesel 200 st.?
Jaz bi z malim plinskim gorilnikom pogrel.
Re: Servis avtopilota ST1000 ST2000
Darh napisal/-a:polanc napisal/-a:Aluminij ima precej večji raztezek ko jeklo...pomen da daš motor v pečico na 200 stopinj,zobnik se bo raztegnu in bos cuknu akso ven upam.
Jaz bi tud pogrel, sam…. A bo motor prenesel 200 st.?
Jaz bi z malim plinskim gorilnikom pogrel.
Motor bo nov, tudi, če gre star rakom žvižgat
LP, Andrej
Re: Servis avtopilota ST1000 ST2000
Bom poskusil kombinacijo grobe sile in toplote, ko dobim motor.
__________________
lp
motorni
lp
motorni
- Nikola T.
- Admiral
- Prispevkov: 5349
- Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
- Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin
- Kontakt:
Re: Servis avtopilota ST1000 ST2000
Lokalno pogrej z mini plinskim gorilnikom iz Conrada. Potem pa se je treba malo znajti s podložnimi ploščicami in primežem, da ga odprešaš z osi.
Problem ga bo naprešat. Imam rešitve za vse primere tako, da me kar pokliči, če ne bo šlo. Ta teden me ni v delavnici. Delam na terenu.
Problem ga bo naprešat. Imam rešitve za vse primere tako, da me kar pokliči, če ne bo šlo. Ta teden me ni v delavnici. Delam na terenu.
Re: Servis avtopilota ST1000 ST2000
Hvala vsem. Bomo nadaljevali, ko dobim robo.
__________________
lp
motorni
lp
motorni
Re: Servis avtopilota ST1000 ST2000
Ja motor je u ku..,tko da bo tud 300 stopinj komot dobu..Pol pa se aksa tud odreže če še ne popusti in zvrta ven.
Za nazaj pa motor čez noč u skrinjo,pred montažo zobnik na 150 u pečico in cap cap na motor.Pa pred tem še pogovor z Nikolo,ki je tud z marsikatero žaubo namazan..ni hudič de en zobnik ne nataknemo.
Za nazaj pa motor čez noč u skrinjo,pred montažo zobnik na 150 u pečico in cap cap na motor.Pa pred tem še pogovor z Nikolo,ki je tud z marsikatero žaubo namazan..ni hudič de en zobnik ne nataknemo.
Kdo je na strani
Po forumu brska: Bing [Bot], Google [Bot] in 12 gostov
