Preveč "olja" v motorju
Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator
Re: Preveč "olja" v motorju
No, ker gre tudi za avto istega proizvajalca, za katerega predvidevam da je tudi bil nov kot dotični motor, je sedaj najbrž jasno v čem je težava.
Xilinx Vivado HLx trainee
Re: Preveč "olja" v motorju
Problem je ker ta bencin tudi spira cilindre in tega ne cilindri ne obročki ne cenijo kaj preveč. Definitivno je po moje fergazer nastavljen na bistveno prebogato mešanco goriva in zraka. Je pa treba pazit ker če je premal pa spet ni ok, enga k zna dobr s fergazerji al pa lambdo in pol sam lahko nastaviš s predpostavko da se sploh da kam lambdo zmontirat.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Preveč "olja" v motorju
Je pa treba pazit ker če je premal pa spet ni ok, enga k zna dobr s fergazerji al pa lambdo in pol sam lahko nastaviš s predpostavko da se sploh da kam lambdo zmontirat.
Temu "enmu" se drgač reče "mojster ki se dobro spozna na dejavnost s katero se ukvarja"... in potem je vse jasno.
Xilinx Vivado HLx trainee
Re: Preveč "olja" v motorju
To je lost art. Si predstavljam, da je težko danes dobiti nekoga, ki obvlada takele tavelike fergazerje dobo nastavit. Mlajša generacija verjetno z grozo ugotovi, da ni usb porta gor. 
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Preveč "olja" v motorju
Bavarko napisal/-a:A je uplinjač tudi nov?
Nisem bil nikoli ljubitelj vgradnih benzinarjev, ampak, če se prav spomnim, je lahko problem s pospeševalno šobo pri težavah, ki jih omenjaš.
Pri hitrem dodajanju gasa, podtlak ne nastane v istem trenutku, kot se loputa odpre, zato imajo uplinjači pospeševalno šobo, ki brizgne dodatno gorivo, da nadomesti manjko v zraku. Vsaj v teoriji je tako.
Jaz bi plovec preveril, morda res igla pušča in uplinjač preliva.
Višek goriva, ki gre mimo batnih obročkov, je zelo slab za motor, ker spere valje, ratajo gladki kot steklo.
Uplinjač je Holley, obnovljen z originalnim kitom pri našem morjeplovcu, ker je bil pred tem na generalno obnovljenem enakem motorju sem ga dal še v LJ črnuče na servis, ki se ukvarja samo z uplinjači in opravili so pregled ter potrdili, da je brezhiben, preverili pospeševalno šobo kot tudi morebitno puščanje ipd. Seveda je bilo to pred kakšnim letom a še vedno 10 ur dela motorja nazaj, zato bi to ponovno preveril ampak kako pa lahko preverim plovec in če igla pušča?
Wellcraft 2600 Martinique
Re: Preveč "olja" v motorju
AEgir napisal/-a:Olje zameni. Pa eno wideband lambdo si vsaj sposod nekje pa mal prever kako maš nastavlen fergy ker po moje sipa not benza kot da je po 50 centov liter.
Benz mora not zgoret ti ga maš pa tok viška da ti ga pol čez auspuh zmeče pol pa v olje.
https://www.ebay.com/itm/182900196789?m ... media=COPY
Problem je ker ta bencin tudi spira cilindre in tega ne cilindri ne obročki ne cenijo kaj preveč. Definitivno je po moje fergazer nastavljen na bistveno prebogato mešanco goriva in zraka. Je pa treba pazit ker če je premal pa spet ni ok, enga k zna dobr s fergazerji al pa lambdo in pol sam lahko nastaviš s predpostavko da se sploh da kam lambdo zmontirat.
Razumem problem in še najbolj verjetno se mi res zdi da ta varianta drži, ker drugje kot čez frgazar bencin ne more priti v olje, no neka varianta bi bila če je počen sesalni kolektor da bi na vrhu pr fedrih od ventilov prišlo do olja...
Takole sondo bi kar kupil in namestil, ker kolkor je šlo že € je to malo. Ni pa mi jasno kam v izpuh bi sondo lahko dal ker je vodno hlajen motor?
Zaenkrat bom iskal majstra, ki bi znal nastavit najbolj revno mešanico pa da motor lepo deluje, spraševal sem že če ima kdo sondo pa so vsi pametni, da ne rabiš in da se to po posluhu in da imajo vsi tako, pa da nima kaj biti... meni se je šlo, da bi bilo optimalno za življensko dobo motorja in tudi za porabo pa so res vsi rekli, da picajzlam in da ni vse možno meriti pa met tako natančno... sej je simpl, mešanica zrak/bencin in en šrauf je to.
Wellcraft 2600 Martinique
Re: Preveč "olja" v motorju
igorb napisal/-a:imel sem avto volvo S80 ki je imel iste probleme avto je bil nov motor diesel 2,5 in je bila ena napaka menda v softwareju zato so nekaj preprogramirali in nivo olja se ni več dvigoval vem da so takrat vpoklicali na ta upgrade vse motorje narejene v tej seriji
mogoče bi moral vprašat na servisu oz direkt na volvo
Mogoče je skupna točka ime "volvo", ampak V8 5,7l bencinar in 2,5l dizel nimata po moje nič skupnega. Vseeno hvala za namig, ampak moj motor na temo software nima niti s
Vprašal sem Volvo dobavitelja tega novega motorja in njegovi mehaniki so najprej rekli, da je edina možnost počeni sesalni kolektor (mala nevidna razpokica ali tesnilo spušča); druga varianta pa je 99% preveč bencina skozi vplinjač, kar je možno le da ob delovanju prebogata zmes ali spuščanje in zalivanje ko motor ne deluje
Wellcraft 2600 Martinique
Re: Preveč "olja" v motorju
No. 1 napisal/-a: ampak kako pa lahko preverim plovec in če igla pušča?
Na majhnih izvenkrmnih motorjih si že z ročno pumpico prelil uplinjač, če igla ni držala.
V tvojem primeru, se verjetno električna pumpa vklopi za par sekund, ko daš kontakt.
Če je tako, snami pokrov in filter z uplinjača, odpri obe loputi, da vidiš glavne šobe in daj kontakt. S svetilko(ne z vžigalnikom
Naslednje je nivo goriva v plavačevi komori, a se serviserji spomnijo, če so ga kontrolirali? So morda menjali iglo plavača?
Če ima igla plavača gumjasto špico, se z leti malo deformira, že desetinka deformacije na gumjasti igli je lahko nekaj milimetrov na plavaču navzgor, kar pomeni višji nivo goriva v plavačevi komori, kar spet pomeni, čeprav ne pušča, bolj bogato mešanico.
Za nekatere uplinjače se dobijo servisne knjige(morda tudi na spletu), v katerih je napisan postopek meritve višine goriva v plavačevi komori in ostali postopki pri obnovi uplinjača.
Je bil uplinjač kdaj pod vodo ali več dni/tednov z vodo v njem(voda v gorivu)?
Če ja, zamenjaj ga, nikoli ne bo kot nov in vedno bodo težave. Seviserji, ki jih samo obnavljajo in servisirajo brez stopiti na barko, jih obožujejo. Več krat videno, ogromno ur za iskanje napak, ultrazvočnih čiščenj, mehanskih čiščenj, seti tesnil, šob, igel, samo, da prišparamo in na koncu vse zamanj.
Re: Preveč "olja" v motorju
Tole je smrt za motor, kot so ti že napisali pred mano. Odpravi čim prej. Vsekakor ga zaliva, ali vplinjač ali kolektor.
Olja v tak motor ne gre 4.7 litrov, kje si to prebral??? V ta motor gre ena galona, pa je poln. Če je res suh, potem mogoče 4 litre, vse kar je več, je preveč. Motor ni Volvo, ampak je to stari dobri Chevi 350.
Bencinska pumpa je bila včasih vezana na tlak olja in se ne vklopi pri kontaktu. Mogoče da se pri tvojem sedaj že vklopi, kar je super za test vplinjača, kot so ti omenili in pa zato, da ti vedno vžge. Pri vezavi na tlak olja je zagon po 1 mesecu, ko bencin v vplinjaču izhlapi najprej verglanje 10 sekund, potem pa kresne na prvo, ko mu napumpa gorivo... Če je vezano na tlak olja, kot sem napisal, potem snami konektor pumpe in jo priklopi direkt na 12V, pa boš videl ali vplinjač pušča ali ne.
Olja v tak motor ne gre 4.7 litrov, kje si to prebral??? V ta motor gre ena galona, pa je poln. Če je res suh, potem mogoče 4 litre, vse kar je več, je preveč. Motor ni Volvo, ampak je to stari dobri Chevi 350.
Bencinska pumpa je bila včasih vezana na tlak olja in se ne vklopi pri kontaktu. Mogoče da se pri tvojem sedaj že vklopi, kar je super za test vplinjača, kot so ti omenili in pa zato, da ti vedno vžge. Pri vezavi na tlak olja je zagon po 1 mesecu, ko bencin v vplinjaču izhlapi najprej verglanje 10 sekund, potem pa kresne na prvo, ko mu napumpa gorivo... Če je vezano na tlak olja, kot sem napisal, potem snami konektor pumpe in jo priklopi direkt na 12V, pa boš videl ali vplinjač pušča ali ne.
Re: Preveč "olja" v motorju
Mali update, mojstrov na zahodni obali istre mrgoli, ampak skoraj mesec je že kar noben od sedmih ne utegne. Seveda je klicanje moledovanje, pa iz te moke (kmalu) ne bo kruha.
Vmes sem snel vplinjač, postavil na podstavek iz plastike (pokrov škatle od orodja-izvijačev) in pustil 24 ur-zaenkrat, nabralo se je cca. pol deci goriva kar bi v nasprotnem primeru steklo skozi sesalni kolektor po stenah cilindrov, do batnih obročkov in ob nedelovanju motorja spolzelo pod obročki v motorno olje.
Zdaj moram nekako locirat kje vplinjač v nedelovanju spušča, še najraje pa bi ga nekam odnesel, da mi to strokovno ugotovijo, uštimajo in zmontiram nazaj. Repair kit je že bil porabljen na tem uplinjaču pred cca 20 urami delovanja. Kam bi to lahko odnesel uštimat?

Vmes sem snel vplinjač, postavil na podstavek iz plastike (pokrov škatle od orodja-izvijačev) in pustil 24 ur-zaenkrat, nabralo se je cca. pol deci goriva kar bi v nasprotnem primeru steklo skozi sesalni kolektor po stenah cilindrov, do batnih obročkov in ob nedelovanju motorja spolzelo pod obročki v motorno olje.
Zdaj moram nekako locirat kje vplinjač v nedelovanju spušča, še najraje pa bi ga nekam odnesel, da mi to strokovno ugotovijo, uštimajo in zmontiram nazaj. Repair kit je že bil porabljen na tem uplinjaču pred cca 20 urami delovanja. Kam bi to lahko odnesel uštimat?

Wellcraft 2600 Martinique
Re: Preveč "olja" v motorju
Jereb Marjan, Grenc 39, Škofja Loka
Ne vem iz prve roke ampak sem že slišal po več kanalih, da ta obvlada te rabote. Če je še v poslu seveda.
Ne vem iz prve roke ampak sem že slišal po več kanalih, da ta obvlada te rabote. Če je še v poslu seveda.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
- dole
- Viceadmiral
- Prispevkov: 375
- Pridružen: Če Mar 05, 2009 16:38
- Kraj: gorenjska - center galaksije
Re: Preveč "olja" v motorju
Ta možakar ne dela že nekaj let. Sem blizu doma in bil pri njemu.
Žal ker je bil dober.
Žal ker je bil dober.
mirno morje
Re: Preveč "olja" v motorju
Popravljanje fergazerjev je pač izumirajoča obrt 
Re: Preveč "olja" v motorju
Vmes sem se že podučil, razdrl in našel problem-power valve je že na videz slab. Naročit, zamenjat in probat na "moj način" če ne bo spuščalo več. Holley v ZDA seveda zlahka naročiš, pri nas ne najdem nič kaj bolj pametnega kot tole nemško stran:
https://www.velocity-group.de/en/air-an ... wer-valve/
https://www.velocity-group.de/en/air-an ... wer-valve/
Wellcraft 2600 Martinique
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov
