Tahometer - delovne ure, obrati
Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator
Pri takih motorjih, ki imajo 2 vžigalni tuljavi in 4 valje iskra preskoči vsakič, ko je bat na vrhu. Ena tulja je priklopljena na 1. in 4. valj, druga pa na 2. in 3. Čeprav je ena iskra preveč to ne moti delovanja, se pa prišpara na materjalu pri vgradnji(2 tuljavi namesto 4).
Zakaj je na enem kablu kazalo drugače kot na drugem, pa nebi vedel, sam še nisem videl in nikoli vgradil take naprave.
Mogoče je bila žica preblizu visokonapetostnega kabla druge tuljave.
Če ti motor na minimumu trese, še ne pomeni, da ena tuljava ali elektronika ne deluje. Lahko je samo potrebna regulacija uplinjačev. Naslednjič, ko greš na vodo malo bolje opazuj motor, če se ti kaj zdi narobe, odpri novo temo in se bo o temu diskutiralo. Bo bolj pregledno, pa še kdo drug se bo našel z nasveti.
L.p.
Zakaj je na enem kablu kazalo drugače kot na drugem, pa nebi vedel, sam še nisem videl in nikoli vgradil take naprave.
Mogoče je bila žica preblizu visokonapetostnega kabla druge tuljave.
Če ti motor na minimumu trese, še ne pomeni, da ena tuljava ali elektronika ne deluje. Lahko je samo potrebna regulacija uplinjačev. Naslednjič, ko greš na vodo malo bolje opazuj motor, če se ti kaj zdi narobe, odpri novo temo in se bo o temu diskutiralo. Bo bolj pregledno, pa še kdo drug se bo našel z nasveti.
L.p.
Re: Tahometer - delovne ure, obrati
Se teli kitajski tahometri sami prižgejo oz. začno šteti ure motorja ali jih je potrebno vključiti ročno s pritiskom na gumb? Razmišljam, da bi montiral na svojega za spremljanje delovnih ur in da ne zamudim servisnih intervalov.
Kdo je na strani
Po forumu brska: nautilus in 8 gostov
