Korozija in apnenec sta problem ja..
Meni je na DF50 pojedlo senzor za temperaturo na bloku motorja.. navzven je bilo vse super.. ko sem se senzorja dotaknil s ključem pa se je kar odlomil ..
Ker sem bil na dopustu in je bil to prvi dan.. sem potem, da ni bil motor v napaki vezal eno 12V avtomobilsko žarnico namesto senzorja.. Ko sem prišel kasneje domov sem senzor naročil vendar sem se kar pošteno zafrkaval, da sem stari senzor odvil iz bloka..
servis motorja suzuki 50
Moderatorji: moderator2, moderator, MareC, janadino
Če cinkove anode v motorju niso redno menjane začne slana voda razjedati material. Prej ali slej se bo zgodilo, da se bo voda pomešala z oljem ali pa bo olje odteklo.
Zelo pomembno je tudi, da se redno menja impeler, ker ima le redno menjan impeler dovolj potisne sile, da hladna morska voda učinkovito hladi motor. Ni pametno po kontrolnem curku ocenjevati učinkovitosti impelerja!
Dve do tri male anode skupaj z impelerjem znese cca 60,00€ do 80,00€ in predlagam pogosto menjavo.
Ko se pripeljete do priveza je pametno, da motor obratuje v prostem teku dokler se ne ohladi na delovno temperaturo prostega teka. Senzor za temperaturo takrat izmeri med 60 in 64 stopinj. To je dovolj nizka temperatura, da vode ne upari v trenutku in jo večina steče iz motorja. Bolj je vroč motor preden ga izključite, več vode upari in večja plast apnenca ostane nalepljena v stenah hladilnega sistema.
Zelo pomembno je tudi, da se redno menja impeler, ker ima le redno menjan impeler dovolj potisne sile, da hladna morska voda učinkovito hladi motor. Ni pametno po kontrolnem curku ocenjevati učinkovitosti impelerja!
Dve do tri male anode skupaj z impelerjem znese cca 60,00€ do 80,00€ in predlagam pogosto menjavo.
Ko se pripeljete do priveza je pametno, da motor obratuje v prostem teku dokler se ne ohladi na delovno temperaturo prostega teka. Senzor za temperaturo takrat izmeri med 60 in 64 stopinj. To je dovolj nizka temperatura, da vode ne upari v trenutku in jo večina steče iz motorja. Bolj je vroč motor preden ga izključite, več vode upari in večja plast apnenca ostane nalepljena v stenah hladilnega sistema.
-
Daki
Re: servis motorja suzuki 50
Lp.
Zanima me ali ima kdo slikane anode na bloku motorja Suzuki df50 oz. kje se nahajajo.Na youtube samo tega motorja ni. Rad bi pa vedel kje so.
Hvala
Zanima me ali ima kdo slikane anode na bloku motorja Suzuki df50 oz. kje se nahajajo.Na youtube samo tega motorja ni. Rad bi pa vedel kje so.
Hvala
-
UrbanBatic
- Kontraadmiral
- Prispevkov: 308
- Pridružen: Ne Maj 15, 2016 10:24
- Kraj: Waj
Re: servis motorja suzuki 50
lavrics napisal/-a:Lp.
Zanima me ali ima kdo slikane anode na bloku motorja Suzuki df50 oz. kje se nahajajo.Na youtube samo tega motorja ni. Rad bi pa vedel kje so.
Hvala
Anodi imaš na spodnji strani nosilca motorja (pod trim/tilt pumpo) ter na peti motorja. Na peti motorja je to tista plavut za propelerjem (trim tab).
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov
