VRO pomeni, da motor sam dela mešanico, vprašaj ga, če to dela v redu. Motor zaženite v čebru vode in naj teče 10 minut v prostem teku. S tem boš preveril, če je impeler OK in če termostati delujejo pravilno.
Pa preglej dno, če ni preveč obtolčeno.
plovne meje elan gt 070
Moderatorji: moderator2, cibro, moderator
- habibi Vll
- Admiral
- Prispevkov: 4343
- Pridružen: Po Avg 20, 2012 16:41
- Kraj: LJ.Vižmarje
Zadnja nosilna stena motorja,ko stopiš v čoln,seveda se pred vstopom sezuješ,bodi pozoren na pohodno dno,da se ne upogiba.Pri motorju snemi pokrov, z roko primi magnet in cukaj levo-desno na kratko,tako boš, če imaš kaj občutka,videl zračnost glavne gredi na ojničnih ležajih.Če občutiš preveč praznega hoda je gred že bolj tralala.Mal ga vprašej kdaj je bil kaj menjan impeler,ker pri tem motorju ga ni tako luštno menjat,če ne veš kako odklopit menjalnik.
mašinfirer
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4061
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
habibi Vll napisal/-a:Zadnja nosilna stena motorja,ko stopiš v čoln,seveda se pred vstopom sezuješ,bodi pozoren na pohodno dno,da se ne upogiba.Pri motorju snemi pokrov, z roko primi magnet in cukaj levo-desno na kratko,tako boš, če imaš kaj občutka,videl zračnost glavne gredi na ojničnih ležajih.Če občutiš preveč praznega hoda je gred že bolj tralala.Mal ga vprašej kdaj je bil kaj menjan impeler,ker pri tem motorju ga ni tako luštno menjat,če ne veš kako odklopit menjalnik.
Tule je treba dodat da v določeni točki se čuti kot zračnost ko je bat čist na vrhu ali spodaj pa tudi če zračnosti ni tak da je treba to probat v več pozicijah motorja.
GT 070
V kolikor kateri od prejšnjih lastnikov ni obnovil krmne stene in tal boš skoraj sigurno to moral narediti ti. šibka točka teh čolnov so ojačitve tal in krmne stene ki zgnijejo.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov
