plovne meje elan gt 070

Vse o gliserjih, cruiserjih in jahtah ter plovba z njimi

Moderatorji: moderator2, cibro, moderator

Uporabniški avatar
motorni
Admiral
Prispevkov: 2623
Pridružen: Po Maj 14, 2007 00:04
Kraj: Zagorje

OdgovorNapisal/-a motorni » Pe Mar 11, 2016 16:28

VRO pomeni, da motor sam dela mešanico, vprašaj ga, če to dela v redu. Motor zaženite v čebru vode in naj teče 10 minut v prostem teku. S tem boš preveril, če je impeler OK in če termostati delujejo pravilno.
Pa preglej dno, če ni preveč obtolčeno.
__________________
lp
motorni
stormi
Desetnik
Prispevkov: 12
Pridružen: To Avg 25, 2015 09:54

OdgovorNapisal/-a stormi » Pe Mar 11, 2016 16:33

Hvala za odgovor. Drugače pa so menda tile motorji kar zanesljivi?
Uporabniški avatar
habibi Vll
Admiral
Prispevkov: 4343
Pridružen: Po Avg 20, 2012 16:41
Kraj: LJ.Vižmarje

OdgovorNapisal/-a habibi Vll » Pe Mar 11, 2016 18:38

Zadnja nosilna stena motorja,ko stopiš v čoln,seveda se pred vstopom sezuješ,bodi pozoren na pohodno dno,da se ne upogiba.Pri motorju snemi pokrov, z roko primi magnet in cukaj levo-desno na kratko,tako boš, če imaš kaj občutka,videl zračnost glavne gredi na ojničnih ležajih.Če občutiš preveč praznega hoda je gred že bolj tralala.Mal ga vprašej kdaj je bil kaj menjan impeler,ker pri tem motorju ga ni tako luštno menjat,če ne veš kako odklopit menjalnik.
mašinfirer
Uporabniški avatar
Marcel_Mastnak
Admiral
Prispevkov: 4061
Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a Marcel_Mastnak » Pe Mar 11, 2016 18:42

habibi Vll napisal/-a:Zadnja nosilna stena motorja,ko stopiš v čoln,seveda se pred vstopom sezuješ,bodi pozoren na pohodno dno,da se ne upogiba.Pri motorju snemi pokrov, z roko primi magnet in cukaj levo-desno na kratko,tako boš, če imaš kaj občutka,videl zračnost glavne gredi na ojničnih ležajih.Če občutiš preveč praznega hoda je gred že bolj tralala.Mal ga vprašej kdaj je bil kaj menjan impeler,ker pri tem motorju ga ni tako luštno menjat,če ne veš kako odklopit menjalnik.


Tule je treba dodat da v določeni točki se čuti kot zračnost ko je bat čist na vrhu ali spodaj pa tudi če zračnosti ni tak da je treba to probat v več pozicijah motorja.
stormi
Desetnik
Prispevkov: 12
Pridružen: To Avg 25, 2015 09:54

OdgovorNapisal/-a stormi » Pe Mar 11, 2016 20:31

Odlični nasveti, hvala. Še mal, pa bom postal mehanik :lol:
waterski
Poročnik bojne ladje
Prispevkov: 83
Pridružen: Sr Jul 17, 2013 15:59

GT 070

OdgovorNapisal/-a waterski » Ne Mar 13, 2016 19:19

V kolikor kateri od prejšnjih lastnikov ni obnovil krmne stene in tal boš skoraj sigurno to moral narediti ti. šibka točka teh čolnov so ojačitve tal in krmne stene ki zgnijejo.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov