omas napisal/-a:Lepa. Koliko si plačal zanjo?
ZS
Moderatorji: moderator2, Marchi, moderator
omas napisal/-a:Lepa. Koliko si plačal zanjo?
1stofficer napisal/-a:Kje bi nabavil skatlo/pod za instrument? Al pa ce kdo to nardi, da je cim bolj knap ? Tole s slike je v UK, od tam pa narocat je pa en k...
1stofficer napisal/-a:Hvala za info vsem
Se eno vprasanje. Kdo bi mi naredil zajlo, ki se namesti na usesa na mesti, ki sta oznaceni na sliki? To je v belo plastiko oblecena zajla ponavadi s klipsni, ki jih odpnes ko gres z barke, oz zapres, ko plujes, da se lahko v miru naslonis nazaj in si prizges fafjfo kot vsak posten mornar. Na sliki sta sicer dve mesti, se eno malo nizje, torej za dve taksni zajli.


Opisana kombinacija je dobro delovala 2 sezoni in zaenkrat še deluje. Tudi indikator je iz Alija, naredil sem novo okroglo luknjo na kontrolni plošči. Na Elanki so originalno signale iz več senzorjev zvezali na en sam analogni indikator (hišni aku, startni aku, sladka voda, gorivo). Mogoče so s tem hotli kaj prišparat? Indikator za gorivo pa, čudno, kaže polno, ko je prazno in obratno. Vse preveril, razdrl rezervoar goriva in senzor, ozemljil na novo, zamenjal žice v vseh mogočih kombinacijah, ni pomagalo. Kaže pa zvezno. Nekaj časa sem se sekiral, toda na kako unikatno lastnost neke barke se da tudi navadit. Ker je ostati brez goriva sredi morja zoprna zadeva, si še zapisujem stanje obratovalnih ur, kadar na novo tankam, tako da tudi po urah približno vem, kdaj bo začelo zmanjkovati.1stofficer napisal/-a:Tebi deluje dobro sedaj? Je treba kaj prilagajat al obstojec indikator dela OK s tem iz Alija?
modro morje napisal/-a:Opisana kombinacija je dobro delovala 2 sezoni in zaenkrat še deluje. Tudi indikator je iz Alija, naredil sem novo okroglo luknjo na kontrolni plošči. Na Elanki so originalno signale iz več senzorjev zvezali na en sam analogni indikator (hišni aku, startni aku, sladka voda, gorivo). Mogoče so s tem hotli kaj prišparat? Indikator za gorivo pa, čudno, kaže polno, ko je prazno in obratno. Vse preveril, razdrl rezervoar goriva in senzor, ozemljil na novo, zamenjal žice v vseh mogočih kombinacijah, ni pomagalo. Kaže pa zvezno. Nekaj časa sem se sekiral, toda na kako unikatno lastnost neke barke se da tudi navadit. Ker je ostati brez goriva sredi morja zoprna zadeva, si še zapisujem stanje obratovalnih ur, kadar na novo tankam, tako da tudi po urah približno vem, kdaj bo začelo zmanjkovati.1stofficer napisal/-a:Tebi deluje dobro sedaj? Je treba kaj prilagajat al obstojec indikator dela OK s tem iz Alija?
Probal praktično vse v zvezi z zamenjavo žic. Pred indikatorjem je en PCB, v katerega so speljani signali, kot že rečeno, iz več senzorjev (najprej preko stikalc), tko da indikator ni direktno zvezan. Po moje bi kak elektronik, ki je delal tole konkretno za Elan, znal tole ustrezno rešit. Ali pa kak drug elektronik, ki bi razumel ta PCB, mene pa tole presega.1stofficer napisal/-a:Si probal obrnit polariteto žic na indikatorju če ti kaže ravno obratno?
Mogoče je obstoječi indikator kompatibilen s senzorjem 0-190 Ohm, pa bi se zadeva dala skombinirati? Hm, najbrž ne, delovna principa sta najbrž različna. Za "Electrode type" senzorje (tvoja izvedba) nikjer ne navajajo ohmske upornosti.1stofficer napisal/-a:Indikatorja pa ne bom menjal. Bom pač dolil vodo ko bo kazalo 1/4

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov