CORSIVA 590 tender
Moderatorji: moderator2, cibro, moderator
CORSIVA 590 tender
Pozdravljeni,
zanima me ali ima kdo kakšne iskušnje z omenjenim plovilom ali vsaj proizvajalcem teh čolnov.
Zanima me tudi ali bi bil čoln primeren za plutje po jadranu in glede na to da ima max. dovoljeno uporabo 60 KM motorja ali bi bil po vašem mišljenju dovolj motor npr. Yamaha 40/70 ( to pomeni da bi po predelavi imel 70 KM) ali je bolje takoj 60 KM kupiti?
Zanima me tudi ali ima kdo podobno obliko čolna za po jadranu in kako ste zadovoljnji z njim.
Še link do omenjenega čolna:
http://www.salomon.si/oglas/plovila/mot ... r/14.6T4KZ
Hvala za vaše odgovore in lep pozdrav!
Huachin
zanima me ali ima kdo kakšne iskušnje z omenjenim plovilom ali vsaj proizvajalcem teh čolnov.
Zanima me tudi ali bi bil čoln primeren za plutje po jadranu in glede na to da ima max. dovoljeno uporabo 60 KM motorja ali bi bil po vašem mišljenju dovolj motor npr. Yamaha 40/70 ( to pomeni da bi po predelavi imel 70 KM) ali je bolje takoj 60 KM kupiti?
Zanima me tudi ali ima kdo podobno obliko čolna za po jadranu in kako ste zadovoljnji z njim.
Še link do omenjenega čolna:
http://www.salomon.si/oglas/plovila/mot ... r/14.6T4KZ
Hvala za vaše odgovore in lep pozdrav!
Huachin
Pozdravljeni,
najprej hvala za vaše razmišljanje.
Naj še malo bolj razložim za kakšen namen bi se čoln uporabljal.
Čoln bi bil v Medulinu(tam imamo stanovanje in komunalni privez) in bi ga imel predvsem za enodnevne izlete. Željo imam da bi ga popolnoma oblekel, da bi bila tudi za silo možnost prespati za eno noč. Spodaj prilagam link do slik, kjer je coln oblecev v celoti v cerado.
http://www2.best-boats24.net/de/boote-k ... oa-mask=69
Prosil bi vas tudi, če lahko pokomentirate takšno izvedbo cerade in ali bi bila primerna za eno noč za prespati. Nekdo izmed bolj izkušenih morjeplovcev je v nekem postu omenjal morebitno vlago v zacetku in koncu sezone pod taksno cerado.
Hvala za vaše odgovore in lep pozdrav,
Huachin
najprej hvala za vaše razmišljanje.
Naj še malo bolj razložim za kakšen namen bi se čoln uporabljal.
Čoln bi bil v Medulinu(tam imamo stanovanje in komunalni privez) in bi ga imel predvsem za enodnevne izlete. Željo imam da bi ga popolnoma oblekel, da bi bila tudi za silo možnost prespati za eno noč. Spodaj prilagam link do slik, kjer je coln oblecev v celoti v cerado.
http://www2.best-boats24.net/de/boote-k ... oa-mask=69
Prosil bi vas tudi, če lahko pokomentirate takšno izvedbo cerade in ali bi bila primerna za eno noč za prespati. Nekdo izmed bolj izkušenih morjeplovcev je v nekem postu omenjal morebitno vlago v zacetku in koncu sezone pod taksno cerado.
Hvala za vaše odgovore in lep pozdrav,
Huachin
.
Po videnih fotkah, se popolnoma strinjam s cibro-m. Brezvezno plovilo za morje.
Menim , da je konstruiran za kanalsko-jezersko plovbo. Slab izkoristek prostora, ker se samo sedi, sedalne površine so premajhne, da bi se zleknil. Bolj ravno dno, mali grez, tole ni za odprto morje.
Sicer si se pa že odločil, ker ga že pokrivaš s cerado in spiš na njem.
Jaz sem tisti, ki je omenjal kondenz pod cerado.
Za 9kilEUR, plus motor, plus ostale pritikline, dobiš resen čoln.
.
Po videnih fotkah, se popolnoma strinjam s cibro-m. Brezvezno plovilo za morje.
Menim , da je konstruiran za kanalsko-jezersko plovbo. Slab izkoristek prostora, ker se samo sedi, sedalne površine so premajhne, da bi se zleknil. Bolj ravno dno, mali grez, tole ni za odprto morje.
Sicer si se pa že odločil, ker ga že pokrivaš s cerado in spiš na njem.
Jaz sem tisti, ki je omenjal kondenz pod cerado.
Za 9kilEUR, plus motor, plus ostale pritikline, dobiš resen čoln.
.
pajer 1
Kdor misli, da ne zna molit, naj gre na morje!
Kdor misli, da ne zna molit, naj gre na morje!
Corsiva
Na spletni strani proizvajalclepo piše:
Quality
The dutch tradition
In the Netherlands, a country crossed by a dense network of canals, the boating has long been a part of the day - to - day life. Boats are used here not only for the recreation but also as a mean of transport. On the background of the beautiful landscape, the large fields of tulips and the great Dutch architecture you can meet today a whole range of vessels including the beauftiful classic boats of Corsiva.
Če iščeš čoln za potepanej po Dravi bo tole super.
Quality
The dutch tradition
In the Netherlands, a country crossed by a dense network of canals, the boating has long been a part of the day - to - day life. Boats are used here not only for the recreation but also as a mean of transport. On the background of the beautiful landscape, the large fields of tulips and the great Dutch architecture you can meet today a whole range of vessels including the beauftiful classic boats of Corsiva.
Če iščeš čoln za potepanej po Dravi bo tole super.
Hučin je iz Ljubljane torej po Ljubljanici za lukzuzni prevoz petičnih turistov, ki ob 20 minutni vožnji skozi Ljubljanski kanal spijejo šilce ali dva dom perinjona in pojedo malce ruskega kaviarčka bo tole kar pravšnje ,
cena sitnica.
Za to kar ti rabiš si nabavi gumico 5+ in spalno cerado.
glej ga zlomka, to imam jaz zate:)
To ni čoln za to kar bi ti, kje boš pa spal na stolu? Tak čoln bi moral bit na štrom za plovbo po kanalih in jezerih
p.s Ali si ti mogoče s Huiquin Wang kaj v navezi/sorodu?
cena sitnica.
Za to kar ti rabiš si nabavi gumico 5+ in spalno cerado.
glej ga zlomka, to imam jaz zate:)
To ni čoln za to kar bi ti, kje boš pa spal na stolu? Tak čoln bi moral bit na štrom za plovbo po kanalih in jezerih
p.s Ali si ti mogoče s Huiquin Wang kaj v navezi/sorodu?
Za približno toliko ti ga jaz prodam. Fisherman. Ima vse, kar imajo veliki. Kuhinjo, tuš, wc, motor 115 km, zanesljivo sidro, vrhunsko prikolico. Razen dolžine, 6m. Pa 5 jih lahko gor spi. Spalno cerado, ki diha in se ne nabira kondenz spodaj. Preskušeno na tedenskih potepanjih po jadranu. Nima pa lesenih in tekstilnih oblog, tako da lahko tudi kakšnega lignja ujameš in potem pobrišeš z gobo. Pa ni ravno nov.
http://www.morjeplovec.net/forum/viewtopic.php?t=16750
http://www.morjeplovec.net/forum/viewtopic.php?t=16750
__________________
lp
motorni
lp
motorni
Pozdravljeni,
najprej hvala za vse odgovore in predloge, želim pa še odgovoriti na par zadev.
Ne, ne prodajam teh bark in ne delam reklame, ampak kupujem čoln za lastno uporabo. Ker v navtiki nisem najbolj vešč sprašujem. Ali mi je čoln všeč je stvar okusa in o tem naj se nebi razpravljalo, pa vseeno, meni je zelo všečen ali pa je uporaben pa ne vem. Zato sem vprašal vas. Bolj iskusene. Prodajalec zagotavlja, da je tudi za morje ob vseh drugih možnostih, ki ste jih že našteli.
Pajer1:
Menim , da je konstruiran za kanalsko-jezersko plovbo. Slab izkoristek prostora, ker se samo sedi, sedalne površine so premajhne, da bi se zleknil. Bolj ravno dno, mali grez, tole ni za odprto morje.
Sicer si se pa že odločil, ker ga že pokrivaš s cerado in spiš na njem.
Jaz sem tisti, ki je omenjal kondenz pod cerado.
Za 9kilEUR, plus motor, plus ostale pritikline, dobiš resen čoln.
Komentarja za plovbo nimam, ker ne vem. Prostor, kjer se sedi pa se spremeni v veliko lezisce in je primerno sa spanje dveh odraslih, je tudi bistveno večje kot na nekaterih drugih čolnih, ki sem jih videl. Za cerado sem imel željo, nisem pa čolna še kupil ali izbral. Sprašujem, se zanimam in bom kupil, ko bom imel dovolj kvalitetnih informacij. Kondenz pa je stvar o kateri nisem razmišljal in hvala za informacijo. Bom preveril tudi to.
Dejstvo je da čoln ne bi bil poceni. Kot ste napisali 9k€+motor+oprema+ostal bi bilo nekje cca 22k€. Ja, ni malo denarja, vendar zakaj tako razmišljam? S tem bi dobil nov čoln in nov motor. Žal nisem človek, ki se prav dosti razume v kakršno koli popravljanje motorjev ali česarkoli drugega 😁. Nikoli nisem sam popravljal, servisiral ali urejal karkoli. Že kot otroci so drugi šravfali kolesa, motorje,.... jaz pa se bolj gledal in razmišljal kako kaj zaslužiti 😀😀. Skratka nisem tip, ki ima željo ali sposobnost popravljati kaj in se ukvarjati s tem. Želim priti na morje in odpluti, ni pomembno kako hitro, ni pomembno kam, le malo stran od napornega vsakdana... Kot sem napisal za silo prespati na njem. Zato želim čoln, ki bo dokaj stabilen, ker če gledam ostale oglase bi za ta denar ali se +-10k€ dobil že res veliko ampak je to vse staro 15 let in potem ne vem kaj je prav. Ne želim plačevati popravil vsak vikend ko bom na morju, sam pa sem že napisal nisem vešč nekih popravil.
Cibro:
Hučin je iz Ljubljane torej po Ljubljanici za lukzuzni prevoz petičnih turistov, ki ob 20 minutni vožnji skozi Ljubljanski kanal spijejo šilce ali dva dom perinjona in pojedo malce ruskega kaviarčka bo tole kar pravšnje ,
cena sitnica.
Vas povabim 😀
Za to kar ti rabiš si nabavi gumico 5+ in spalno cerado.
glej ga zlomka, to imam jaz zate:)
[color=black]Lahko link do oglasa?
To ni čoln za to kar bi ti, kje boš pa spal na stolu? Tak čoln bi moral bit na štrom za plovbo po kanalih in jezerih Kot sem ze napisal se ta del z mizo spremeni v dokaj veliko ležišče 😁
p.s Ali si ti mogoče s Huiquin Wang kaj v navezi/sorodu?
[/color]
S to slikarko, ki jo omenjaš si nisva v sorodu, skupno je le to da sva oba umetnika, ona riše jaz pa sem UMETNIK PO SVOJE, sej vidite kak čoln sem zbral, pa še res mi je lep 😁😁. Ali pa je uporaben pa pojma nimam 😂😂😂.
Ok, za konec pa samo še to. Ker ste mi čoln odsvetovali za morje mi priporočajte kaj glede na moje želje. Kaj bi bilo po vašem mišljenju primerno?
Lep pozdrav,
Huachin
najprej hvala za vse odgovore in predloge, želim pa še odgovoriti na par zadev.
Ne, ne prodajam teh bark in ne delam reklame, ampak kupujem čoln za lastno uporabo. Ker v navtiki nisem najbolj vešč sprašujem. Ali mi je čoln všeč je stvar okusa in o tem naj se nebi razpravljalo, pa vseeno, meni je zelo všečen ali pa je uporaben pa ne vem. Zato sem vprašal vas. Bolj iskusene. Prodajalec zagotavlja, da je tudi za morje ob vseh drugih možnostih, ki ste jih že našteli.
Pajer1:
Menim , da je konstruiran za kanalsko-jezersko plovbo. Slab izkoristek prostora, ker se samo sedi, sedalne površine so premajhne, da bi se zleknil. Bolj ravno dno, mali grez, tole ni za odprto morje.
Sicer si se pa že odločil, ker ga že pokrivaš s cerado in spiš na njem.
Jaz sem tisti, ki je omenjal kondenz pod cerado.
Za 9kilEUR, plus motor, plus ostale pritikline, dobiš resen čoln.
Komentarja za plovbo nimam, ker ne vem. Prostor, kjer se sedi pa se spremeni v veliko lezisce in je primerno sa spanje dveh odraslih, je tudi bistveno večje kot na nekaterih drugih čolnih, ki sem jih videl. Za cerado sem imel željo, nisem pa čolna še kupil ali izbral. Sprašujem, se zanimam in bom kupil, ko bom imel dovolj kvalitetnih informacij. Kondenz pa je stvar o kateri nisem razmišljal in hvala za informacijo. Bom preveril tudi to.
Dejstvo je da čoln ne bi bil poceni. Kot ste napisali 9k€+motor+oprema+ostal bi bilo nekje cca 22k€. Ja, ni malo denarja, vendar zakaj tako razmišljam? S tem bi dobil nov čoln in nov motor. Žal nisem človek, ki se prav dosti razume v kakršno koli popravljanje motorjev ali česarkoli drugega 😁. Nikoli nisem sam popravljal, servisiral ali urejal karkoli. Že kot otroci so drugi šravfali kolesa, motorje,.... jaz pa se bolj gledal in razmišljal kako kaj zaslužiti 😀😀. Skratka nisem tip, ki ima željo ali sposobnost popravljati kaj in se ukvarjati s tem. Želim priti na morje in odpluti, ni pomembno kako hitro, ni pomembno kam, le malo stran od napornega vsakdana... Kot sem napisal za silo prespati na njem. Zato želim čoln, ki bo dokaj stabilen, ker če gledam ostale oglase bi za ta denar ali se +-10k€ dobil že res veliko ampak je to vse staro 15 let in potem ne vem kaj je prav. Ne želim plačevati popravil vsak vikend ko bom na morju, sam pa sem že napisal nisem vešč nekih popravil.
Cibro:
Hučin je iz Ljubljane torej po Ljubljanici za lukzuzni prevoz petičnih turistov, ki ob 20 minutni vožnji skozi Ljubljanski kanal spijejo šilce ali dva dom perinjona in pojedo malce ruskega kaviarčka bo tole kar pravšnje ,
cena sitnica.
Vas povabim 😀
Za to kar ti rabiš si nabavi gumico 5+ in spalno cerado.
glej ga zlomka, to imam jaz zate:)
[color=black]Lahko link do oglasa?
To ni čoln za to kar bi ti, kje boš pa spal na stolu? Tak čoln bi moral bit na štrom za plovbo po kanalih in jezerih Kot sem ze napisal se ta del z mizo spremeni v dokaj veliko ležišče 😁
p.s Ali si ti mogoče s Huiquin Wang kaj v navezi/sorodu?
[/color]
S to slikarko, ki jo omenjaš si nisva v sorodu, skupno je le to da sva oba umetnika, ona riše jaz pa sem UMETNIK PO SVOJE, sej vidite kak čoln sem zbral, pa še res mi je lep 😁😁. Ali pa je uporaben pa pojma nimam 😂😂😂.
Ok, za konec pa samo še to. Ker ste mi čoln odsvetovali za morje mi priporočajte kaj glede na moje želje. Kaj bi bilo po vašem mišljenju primerno?
Lep pozdrav,
Huachin
- Marjan Tomki
- Admiral
- Prispevkov: 6225
- Pridružen: Sr Nov 03, 2010 21:30
- Kraj: Ljubljana
Mogoče vseeno še en pogled na tegale.
Corsiva 590 Tender

Tole pa prodaja motorni.
- Mogoče vseeno še en pogled na tegale.

- Omenja, da je Corsiva 590 Tender manjša sestra 690 Tender (ki je na tej fotki). Piše tudi, da to poganja - skrit - do 50 hp izvenkrmni motor. Po fotki sodeč tudi čisto lepo glisira.
Prodajan tudi na Poljskem, ki ima več morske obale kot Slovenija (ne Baltik ne Jadran nista ravno oceana), tako da ni nujno, da je samo za po rekah in jezerih.
Video https://www.youtube.com/watch?v=YND2AaHw3j4 koliko je vodljiv v lepem... Ne najdem pa nobenih ne fotk, videov, ne testov, ne mnenj o tem, kako se obnaša v težkem vremenu, tako da za tako vreme, kot je bilo že napisano, najbrž ni namenjen.
Verjetno pa bi te najbrž neugodno zadelo tudi to, da - se mi zdi - se pri čolnih z izvenkrmnim motorjem šteje dolžina čez vse brez dolžine motorja, tu pa je motor skrit in se šteje zraven.
In iz te dolžine se obračunava kup pristojbin, in to je del tistega 'ni dobro izkoriščen prostor'.
Tole pa prodaja motorni.
Correct me if I am wrong, please.
Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
Če mene vprašaš kaj vzet,......, sigurno ne tega. Če hočeš zanesljiv čoln, je pomemben motor. Seveda oblika trupa tudi veliko pomeni. Če bi se kot neizkušen navtik podal za tako akcijo in bi imel nekaj denarja na lagerju, bi si omislil nekaj rabljenega (seveda ohranjeno-mogoče ne prav staro) in kar se da nov motor. Moraš vedet, da ti bo barka že isto sezono prekratka in takoj v lov na novo.
Poglej za kakšnim fishermanom kot je od @motrnega (super dolžina), motor pa kupiš nov tega pa prodaš. Verjamem pa da bi tudi ta služil še nekaj let.
Poglej za kakšnim fishermanom kot je od @motrnega (super dolžina), motor pa kupiš nov tega pa prodaš. Verjamem pa da bi tudi ta služil še nekaj let.
weta napisal/-a:Meni je čoln všečen, zelo lepo se mi zdi, da je izvenkrmni motor skrit in ima čoln lep zadek.
Glede na to, da po morju pluje praktično vse živo, ni hudič, da s tem ne bi mogel pluti. Ko so valovi čez meter, pa z nobeno barko podobne dolžine ni užitka v plovbi.
Ta vikend je v Marini Portorož mimo mene plul verjetno Corsiva 590. Bil je pa pod Madžarsko zastavo. Dva otroka in dva odrasla...Mogoče so še v Marini in so v apartmajih, zraven so si pa pripeljali še čoln. Meni je čoln drugače všečen, ker so mi ''klasične'' oblike že v osnovi bolj všeč.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov


