Šele sedaj sem opazil vprašanja glede barvanja. Upam, da ni prepozno.
Pripravo in barvanje so izvajali profesionalci za barvanje pa so najeli nekoga iz Italije, ki je imel s to barvo veliko več izkušenj. Brusili so z vibracijskimi rotacijskimi brusilkami. Raster so odbrusili na gladko.
Vsi materiali od primerja do kita so bili od Jotuna. Tik pred barvanjem so barko prebrisali s posebnimi krpicami.
Zaščitni trak smo uporabili moder, ki je obstojnejši. Dobi se ga povsod kjer prodajajo barve.
Prajmer so nanesli na debelo na predpripravljeno in pokitano površino. Nato so še pokitali kjer se je kaj pokazalo in na koncu še enkrat primer na popravljenih delih bolj na široko.
Ves postopek je bil špricanje s zračno pištolo kajti barka je bila prav zaradi tega v hali.
Intervalov med nanosi ne poznam ker nisem bil poleg gre pa samo za nekaj ur kot so mi povedali.
Protidrsna površina:
2x barvano s končno barvo, da se je popolnoma posušila. Oblepili so vse krivine in vzorec ob robovih, oknih, ograji... nato so pobarvali in takoj na mokro posuli kremečev pesek specialno namenjenim za palube. Nanesli so ga preko vse površine 100%. Ko se je posušilo so pesek pometli in posesali ter nanesli malce debelejši zaključni sloj barve.
Tak protidrsni raster je enostavno vzdrževat in zelo dobro opravlja svojo funkcijo obenem pa je to najcenejša rešitev.
Veliko uspeha pri delu.
Obnova barke Gib'Sea 114
Moderatorji: moderator2, Marchi, moderator
- Nikola T.
- Admiral
- Prispevkov: 5349
- Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
- Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin
- Kontakt:
Re: Obnova barke Gib'Sea 114
Barka je ta hip na kopnem in v tej vročini smo ji včeraj speskali kobilico. Mojster, ki mi je iz dolenjske prišel peskat je odlično opravil svoje delo. Ima zelo močan kompresor in dobro opremo. Kobilica je speskana odlično. Veliko bolje kot sem to do sedaj kjerkoli videli po marinah, ko je kdo peskal.
Romana Grandovca iz Temenice zelo priporočam za peskanje. Peska tudi AF.
Pred tremi leti so mi izvajalci, ki so barvali barko že sanirali kobilico, vendar je precej epoksija preprosto odpadlo z železne lite kobilice, kar je razumljivo kajti takrat v hali ni bilo možno peskat.
Poiskal sem zunanjega izvajalca, kajti v Izoli sem se zmenil z lokalcem že lani, ko je bila barka na kopnem. Po večkratnih prošnjah, telefonih in SMSih še posebej po novem letu sem dobil samo ustno potrditev, da bo speskal. Ker po večih urgencah nisem dobil niti točne ustne ocene stroška ne ponudbe ali predračuna, ne informacije s katerim materialom bo zaščitena kobilica niti nisem upal vprašat ali na opravljeno storitev dobim kaj garancije. Ko se je bližal čas del, so mi v centru večkrat spremenili termin dviga barke zaradi vremenskih pogojev, ki tudi meni zaradi dežja niso bili ugodni, sem klical mojstra lokalca, ki se ni odzival na telefon niti na SMSe. Ker ne mislim ko kak kreten tekati po marini za mojstrom, da mi potrdi termin obenem pa nisem v skoraj letu dni dobil niti informacije koliko me bo to stalo, sem dal v Jahtnem centru jasno vedeti, da enostavno ne morem iti v tako nedorečen, neresen in rizičen posel z lokalnim izvajalccem, zato sem povedal, da bom pripeljal svojega izvajalca za kar mi sedaj absolutno ni žal, saj sem izredno zadovoljen z rezultatom.
Romana Grandovca iz Temenice zelo priporočam za peskanje. Peska tudi AF.
Pred tremi leti so mi izvajalci, ki so barvali barko že sanirali kobilico, vendar je precej epoksija preprosto odpadlo z železne lite kobilice, kar je razumljivo kajti takrat v hali ni bilo možno peskat.
Poiskal sem zunanjega izvajalca, kajti v Izoli sem se zmenil z lokalcem že lani, ko je bila barka na kopnem. Po večkratnih prošnjah, telefonih in SMSih še posebej po novem letu sem dobil samo ustno potrditev, da bo speskal. Ker po večih urgencah nisem dobil niti točne ustne ocene stroška ne ponudbe ali predračuna, ne informacije s katerim materialom bo zaščitena kobilica niti nisem upal vprašat ali na opravljeno storitev dobim kaj garancije. Ko se je bližal čas del, so mi v centru večkrat spremenili termin dviga barke zaradi vremenskih pogojev, ki tudi meni zaradi dežja niso bili ugodni, sem klical mojstra lokalca, ki se ni odzival na telefon niti na SMSe. Ker ne mislim ko kak kreten tekati po marini za mojstrom, da mi potrdi termin obenem pa nisem v skoraj letu dni dobil niti informacije koliko me bo to stalo, sem dal v Jahtnem centru jasno vedeti, da enostavno ne morem iti v tako nedorečen, neresen in rizičen posel z lokalnim izvajalccem, zato sem povedal, da bom pripeljal svojega izvajalca za kar mi sedaj absolutno ni žal, saj sem izredno zadovoljen z rezultatom.
- Nikola T.
- Admiral
- Prispevkov: 5349
- Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
- Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin
- Kontakt:
Re: Obnova barke Gib'Sea 114
Prejel sem dva ZS in naj tukaj odgovorim.
Za zaščito kobilice sem uporabil MegaCote Jotun,,. Gre za epoxy primer z vixoko adhesivno sposobnostjo in antikorozivno zaščito.
Za vsak naslednji sloj mora preteči najmanj 4h še bolje naslednji dan.
Opis
MegaCote is an anticorrosive, phenalkamine-based epoxy primer for use on all yacht substrates and areas. It provides excellent adhesion, corrosion protection and abrasion resistance for a professional finish. MegaCote can be used as a primer in both atmospheric and immersed environments any time of the year. It offers lasting protection to areas such as hulls, above and below waterline, superstructures, decks and water ballast tanks. It is fast drying and suitable for most steel, aluminium, composite and wood surfaces.
Key features
Multi-purpose use
Excellent adhesion
Excellent abrasion resistance
Anticorrosive properties
Za zaščito kobilice sem uporabil MegaCote Jotun,,. Gre za epoxy primer z vixoko adhesivno sposobnostjo in antikorozivno zaščito.
Za vsak naslednji sloj mora preteči najmanj 4h še bolje naslednji dan.
Opis
MegaCote is an anticorrosive, phenalkamine-based epoxy primer for use on all yacht substrates and areas. It provides excellent adhesion, corrosion protection and abrasion resistance for a professional finish. MegaCote can be used as a primer in both atmospheric and immersed environments any time of the year. It offers lasting protection to areas such as hulls, above and below waterline, superstructures, decks and water ballast tanks. It is fast drying and suitable for most steel, aluminium, composite and wood surfaces.
Key features
Multi-purpose use
Excellent adhesion
Excellent abrasion resistance
Anticorrosive properties
Re: Obnova barke Gib'Sea 114
Ste pred nanosom Jutunovega Megacote uporbljali/čistili kobilico od praha od peskanja s kakim redčilom/čistilom?
Kar koli delaš, naredi kvalitetno ali se pa raje sploh ne loti.
Video test sider: https://www.youtube.com/channel/UC_cYNza74BYYsuOjhmAHAdA/videos?shelf_id=0&view=0&sort=dd
Video test sider: https://www.youtube.com/channel/UC_cYNza74BYYsuOjhmAHAdA/videos?shelf_id=0&view=0&sort=dd
- Nikola T.
- Admiral
- Prispevkov: 5349
- Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
- Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin
- Kontakt:
Re: Obnova barke Gib'Sea 114
Dobro smo jo spihali in prebrisali z vlažno krpo namočeno v originalno redčilo od premaza.
Po peskanju se kobilice nihče ni dotikal s prsti.
Po peskanju se kobilice nihče ni dotikal s prsti.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gosti
