Bo kdo kaj podobnega prodajal v kratkem?
Gledal sem tudi kaj podobnega, skoraj novega: https://www.njuskalo.hr/vanbrodski-moto ... s-48417414
Se mi zdi, da sem na forumu za tele Suzukije zasledil dobre komentarje.
Moderatorji: moderator2, moderator, Matejc
hrošč napisal/-a:Iščem pomožni izvenkrmni motor, ki bo uporabljen tudi za tender. Zaradi teže najraje kaj dvotaktnega, ali pa najlažjo možno 4taktno varianto, moči 2.5-3.5. Nekaj zanesljivega z ne preveč naklepanimi urami. Trenutno imam T3.5, sicer še dela, ampak ga počasi jemlje hudič in se mi ne da več z njim ukvarjati...![]()
Bo kdo kaj podobnega prodajal v kratkem?
Gledal sem tudi kaj podobnega, skoraj novega: https://www.njuskalo.hr/vanbrodski-moto ... s-48417414
Se mi zdi, da sem na forumu za tele Suzukije zasledil dobre komentarje.
scaniamp napisal/-a:Suzuki DT5Y 5HP 2taktni teža 21kg. Pravkar iz servisa tako da je pripravljen za tankaj in vozi. Cena 350€ zadnja ob ogledu. Služil kot motor za byboat.
modro morje napisal/-a:Problem jadrnice in tenderja je tudi v tem, da je treba "tenderski" motorček pred vsakim nadaljevanjem plovbe vzet dol s tenderja, ga nataknit na neko stojalo-ograjo na jadrnici, in na naslednjem postanku ponovno na tender. Za tiste, ki nismo več rosno mladi, je teža motorčka zelo pomembna. Poleg tega mora imet dobro ročko za prenašanje. Imam recimo en dvotaktni Suzuki DT2, ki sicer solidno dela, vendar nima ročke, in ga je treba držat z obema rokama, kar je recept za padec v vodo skupaj z motorjem. Ko sem sam imel zgoraj navedeni problem, sem bral reviewe na Youtubu, evo tuki recimo eden: https://www.youtube.com/watch?v=TNiakD5PfqM. Izbral sem Suzuki 2.5 DF, ki naj bi bil z okoli 16 kg najlažji v kategoriji 2.5KM. Moja jadrnica je sicer precej večja od avorja te teme, pa vendar gre s tem Suzukijem 3.5 vozle pri polnem gasu, seveda pri mirnem morju, evo tuki video: https://youtu.be/7_T5x6ghSJk. Jadrnica 10.7m, 5.5 tone. Nov motorček je okoli jurja, najbrž se rabljeni dobijo kej cenej.
Grega295 napisal/-a:modro morje napisal/-a:Problem jadrnice in tenderja je tudi v tem, da je treba "tenderski" motorček pred vsakim nadaljevanjem plovbe vzet dol s tenderja, ga nataknit na neko stojalo-ograjo na jadrnici, in na naslednjem postanku ponovno na tender. Za tiste, ki nismo več rosno mladi, je teža motorčka zelo pomembna. Poleg tega mora imet dobro ročko za prenašanje. Imam recimo en dvotaktni Suzuki DT2, ki sicer solidno dela, vendar nima ročke, in ga je treba držat z obema rokama, kar je recept za padec v vodo skupaj z motorjem. Ko sem sam imel zgoraj navedeni problem, sem bral reviewe na Youtubu, evo tuki recimo eden: https://www.youtube.com/watch?v=TNiakD5PfqM. Izbral sem Suzuki 2.5 DF, ki naj bi bil z okoli 16 kg najlažji v kategoriji 2.5KM. Moja jadrnica je sicer precej večja od avorja te teme, pa vendar gre s tem Suzukijem 3.5 vozle pri polnem gasu, seveda pri mirnem morju, evo tuki video: https://youtu.be/7_T5x6ghSJk. Jadrnica 10.7m, 5.5 tone. Nov motorček je okoli jurja, najbrž se rabljeni dobijo kej cenej.
MM - je motor s kratko al dolgo nogo?
Nasplošno, za ta namen - npr. pomoč pri vplutju v marino ob odpovedi dizla na jadrnici - je bolj primerna kratka al dolga noga? (gledam še zgoraj odgovor MareC)
modro morje napisal/-a:Problem jadrnice in tenderja je tudi v tem, da je treba "tenderski" motorček pred vsakim nadaljevanjem plovbe vzet dol s tenderja, ga nataknit na neko stojalo-ograjo na jadrnici, in na naslednjem postanku ponovno na tender. Za tiste, ki nismo več rosno mladi, je teža motorčka zelo pomembna.
Grega295 napisal/-a:MM - je motor s kratko al dolgo nogo? Nasplošno, za ta namen - npr. pomoč pri vplutju v marino ob odpovedi dizla na jadrnici - je bolj primerna kratka al dolga noga? (gledam še zgoraj odgovor MareC)
NASA napisal/-a:Zakaj se vsi slepimo, da bo mašina odpovedala v lepem vremenu?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gosti