Znanec ima težave z motorjem na naši obali.
Ima Mercruiserja 5,7 EFI. Kombinacija pete, motorja in barke bi morala dobro delat z propelerjem 15x16, do 16x16 kakršne ima večina uporabnikov tovrstne kombinacije. Njemu tudi z manjšim propelerjem nikakor ne pride do vrtljajev, ki bi ga potegnili iz vode. Moje prepričanje je, da je kriv motor, njemu pa pravijo, da je motor vredu.
Lepo prosim za kontakt zaupanja vrednega serviserja teh motorjev iz tega območja.
Mercruiser na obali
Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator
Re: Mercruiser na obali
Predvidevam, da je dno čolna gladko,,,
Re: Mercruiser na obali
Je. Nikakor ne pride ven iz vode, pa bi moral. Fant je že čisto obupan, jaz sem pa prepričan, da je nekaj z motorjem. Na prazno se zavrti, moči pa očitno ni.
Situacija je taka, da je lani spustil dušo star motor barke in je pri enem hrvatu čez mejo nabavil obnovljenega merca 5,7l EFI. Gliser že celo poletje ne pride iz vode, prodajalec ima pa en težek primer bolezni v družini in se izgovarja, da nima časa. OK, za razumet, ampak kuopec ni kriv in sem mu takoj svetoval naj začasno napravi križ čez tega hrvata in poišče strokovno pomoč drugje. Strinja se z idejo, ampak tu nastane težava z imenom in priimkom, ki bi resnično lahko stal za besedami "strokovna pomoč". Enega "Alora, vse hre lahko, daj 300 eurov, pa pridem pohledat..." ne rabi.
V njegovem imenu prosim za kontakt od nekoga, od katerega bo pozitiven učinek.
Situacija je taka, da je lani spustil dušo star motor barke in je pri enem hrvatu čez mejo nabavil obnovljenega merca 5,7l EFI. Gliser že celo poletje ne pride iz vode, prodajalec ima pa en težek primer bolezni v družini in se izgovarja, da nima časa. OK, za razumet, ampak kuopec ni kriv in sem mu takoj svetoval naj začasno napravi križ čez tega hrvata in poišče strokovno pomoč drugje. Strinja se z idejo, ampak tu nastane težava z imenom in priimkom, ki bi resnično lahko stal za besedami "strokovna pomoč". Enega "Alora, vse hre lahko, daj 300 eurov, pa pridem pohledat..." ne rabi.
V njegovem imenu prosim za kontakt od nekoga, od katerega bo pozitiven učinek.
Re: Mercruiser na obali
Razn kompresije skoraj nima kej bit. Nej zmer kompresijo če lahko ob straneh pride do motorja. Jaz sem na enakem zanč svečke menjal in je kar projekt.
Kolega je imel podoben problem na enakem motorju in je bla ena sveča zlomljena. Pa niso bile taprave že v osnovi. Nujno morajo biti iridium.
Kolega je imel podoben problem na enakem motorju in je bla ena sveča zlomljena. Pa niso bile taprave že v osnovi. Nujno morajo biti iridium.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Mercruiser na obali
Verjetno je ena taka mizerna napaka kakršne omenjaš, o kompresiji smo se pa že pogovarjali, a je še ni meril.
Re: Mercruiser na obali
Hoj!
Zanimiva debata na enem forumu, okoli, vsaj zdi se mi, podobne napake.
https://forums.iboats.com/threads/5-7-efi-no-power-wot.561190/
Ta odgovor mi je kar padel v oči,,,
________________________________________________________________________________________________________
Glastron_V210
Petty Officer 1st Class
JoinedJan 28, 2009
Messages324
Sep 25, 2012
#14
Re: 5.7 efi no power/WOT
The things I coudl think of were:
1) Fuel filter. You said you have 30psi, but is this at WOT? Without load on the engine it means very little!
2) MAP sensor. Although it would generally run rough, a bad sensor or a vacuum leak near the sensor can later the signal, and therefore the fueling
3) You have checked the compression, so check ALL the spark plug firing. With a V8, without a good ear, you could have dropped a cylinder and no know it. 1 way to determine this is to pull 1 spark plug lead a time at idle and see if there is a drop of rpm each time. Use insulated pliers ! (Zap...Ha ha!)
4) Intake or exhaust blockage. Low air flow through the engine will kill your power. This is the least likely issue though.
The advance was done without load right? 38* is way too high for a loaded engine. the ecm could have it this high with no load though. I'd load it up (in smooth water) and check it under load as well. I'd expect more like 30-32 btdc.
Chay
___________________________________________________________________________________________________
Upam, da se zadeva čimprej reši.
Zanimiva debata na enem forumu, okoli, vsaj zdi se mi, podobne napake.
https://forums.iboats.com/threads/5-7-efi-no-power-wot.561190/
Ta odgovor mi je kar padel v oči,,,
________________________________________________________________________________________________________
Glastron_V210
Petty Officer 1st Class
JoinedJan 28, 2009
Messages324
Sep 25, 2012
#14
Re: 5.7 efi no power/WOT
The things I coudl think of were:
1) Fuel filter. You said you have 30psi, but is this at WOT? Without load on the engine it means very little!
2) MAP sensor. Although it would generally run rough, a bad sensor or a vacuum leak near the sensor can later the signal, and therefore the fueling
3) You have checked the compression, so check ALL the spark plug firing. With a V8, without a good ear, you could have dropped a cylinder and no know it. 1 way to determine this is to pull 1 spark plug lead a time at idle and see if there is a drop of rpm each time. Use insulated pliers ! (Zap...Ha ha!)
4) Intake or exhaust blockage. Low air flow through the engine will kill your power. This is the least likely issue though.
The advance was done without load right? 38* is way too high for a loaded engine. the ecm could have it this high with no load though. I'd load it up (in smooth water) and check it under load as well. I'd expect more like 30-32 btdc.
Chay
___________________________________________________________________________________________________
Upam, da se zadeva čimprej reši.
Re: Mercruiser na obali
Eden od morjeplovcev je ime podobne težave.
Sam nisem siguren ali je bil 5.0 ali 5.7 motor.
Na koncu so bile menda nekaj pomešane cevke za map senzor in ostale vakume na vplinjaču- vbrizgu.
Seveda so pa pred tem motor šraufal hrčki.
Torej res najti pravega mojstra.
Sam nisem siguren ali je bil 5.0 ali 5.7 motor.
Na koncu so bile menda nekaj pomešane cevke za map senzor in ostale vakume na vplinjaču- vbrizgu.
Seveda so pa pred tem motor šraufal hrčki.
Torej res najti pravega mojstra.
Mato 
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 14 gostov
